Nasza Metoda Firmowa

Jaki problem ma większość dorosłych, którzy uczą się angielskiego?

Nasi klienci przychodza do nas zniechęceni tradycyjnymi kursami angielskiego, które trwają latami i nie przynoszą oczekiwanych efektów – słyszymy „uczę się od lat i nadal nie mówię” albo „boję się kontaktu z obcokrajowcami”, albo „jestem ekspertem w swojej dziedzinie, ale moja pewność siebie znika, gdy przechodzę na angielski”. Brzmi znajomo?

W Angloville opracowaliśmy autorska metodę, dzięki której zaczniesz wreszcie mówić po angielsku i zyskasz pewność siebie w komunikacji a Twoja firma pracownika, dla którego język nie jest żadną barierą.

Rozwiązanie proponowane przez Angloville

  • DIAGNOZA - Z doświadczenia wiemy, że nikt nie potrzebuje całego angielskiego - tak naprawdę potrzebujemy 1% angielskiego, by swobodnie porozumiewać się z obcokrajowcami. Ten 1% jest u każdego inny – w Angloville uważnie definiujemy 1% tak, by nauka była szybka a efekty widoczne w codziennej pracy.
  • COACHING - Podczas indywidualnej sesji coachingowej każdy słuchacz wyznacza sobie cele. Jeśli dużo prezentujesz to celem na kurs nie będzie zdobycie min 80% na końcowym teście, ale 15 minutowa prezentacja przed grupą i lektorem. Dzięki takiemu podejściu, już po pierwszym kursie, poszerzy się Twoja strefa komfortu i ze swobodą będzie prezentował wyniki swoje i firmy.
  • IMMERSJA – KURSY Z NATIVE SPEAKERAMI - Nasze zajęcia są prowadzone wyłącznie przez native speakerów – dzięki temu uczestnicy szybko przekonują się, że komunikacja z anglojęzycznymi obcokrajowcami jest możliwa, nawet jeśli obce są im skomplikowane konstrukcje gramatyczne czy idiomy.
  • SKUTECZNA KOMUNIKACJA - Uczymy skutecznej komunikacji w języku angielskim dlatego proponujemy dodatkowe sesje i warsztaty oraz programy wyjazdowe(3-6 dni). Dzięki nim słuchacze będą jeszcze lepiej wykorzystywać słownictwo i struktury gramatyczne bez względu na poziom na skali CEFR.

Korzyści

Nasze rozwiązania to korzyści dla firmy:

Szybki i mierzalny wzrost kompetencji językowych i komunikacyjnych pracowników
Pracownicy, którzy nie boją się mówić po angielsku
Managerowie, którzy działają równie skutecznie po angielsku, jak po polsku
Zaangażowanie pracowników we własny rozwój

….i uczestników programu:

Pewność w komunikacji z obcokrajowcami
Poczucie osiągania kolejnych celów
Motywacja do rozwoju i dalszej nauki
Wzrost kompetencji komunikacyjnych, takich jak uważne słuchanie, umiejętność zadawania pytań, podsumowywania i parafrazowania

Zaufali nam

Zapytaj o kurs dla firmy

1 Step 1

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Nasze programy

Newsletter