Dołącz do Zespołu Angloville

Jak to wszystko się zaczęło?

Nasi założyciele, Michał Żak i Michał Kelles-Krauz, doświadczyli nauki poza granicami Polski. To właśnie pobyt w anglojęzycznych krajach i głębokie zanurzenie się w języku sprawiło, że w krótkim czasie pokonali własne bariery językowe.

Zafascynowani tym faktem, zaczęli zadawać sobie pytania: czy aby nauczyć się swobodnej komunikacji w języku angielskim musisz wyjechać do innego kraju? Czy nie da się do tego zrobić w Polsce? I tutaj z odpowiedzią przyszła książką pt. “Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”.

Nie czekając długo wzięli się za realizację swojego marzenia.
W 2011 roku, zorganizowane zostało 5 programów dla dorosłych, które częściowo koordynowane były przez nich samych.

Pomysł okazał się być strzałem w dziesiątkę – uczestnicy robili ogromne postępy, a dodatkowo spędzali czas poznając ludzi z całego świata. Z czasem pojawiło się pytanie: skoro metoda immersji językowej jest tak skuteczna, dlaczego nie zaproponować jej szerszej grupie odbiorców? W ten sposób lista programów oraz różnorodność portfolio produktowego rosło z roku na rok.

Co oferujemy:

wynagrodzenie podstawowe + bonusy prowizyjne

umowa o pracę lub B2B

comiesięczne spotkania integracyjne

możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu

nieszablonowe podejście do pracy – Twój głos zawsze ma znaczenie!

zniżki na usługi językowej platformy online

Poznaj Nas

Edyta

Head of the marketing department
Jestem w zespole od 6 lat. Angloville od początku naszej współpracy dało mi niesamowitą swobodę w działaniu i nieograniczone możliwości rozwoju. Swoją karierę zaczęłam na stanowisku sprzedażowym, a dziś jestem Managerką Marketingu, współtworząc i realizując strategię marketingową firmy na arenie międzynarodowej.

Arek

Head of the organization department
Praca w Anglovile to poczucie ciągłego rozwoju i satysfakcji, zarówno z wykonywanych obowiązków jak i ze współpracy z moim zespołem. Dołączając do nas trafisz na ludzi, którzy w wymagających sytuacjach szukają sposobów, a nie “powodów”. Jest to doskonała przestrzeń dla każdego, kto chce uwolnić swój potencjał.

Malwina

Chief accountant
Angloville, zupełnie jak mój dom, odzwierciedla mnie samą i moją pracę. Doskonała atmosfera i świetni ludzie, z którymi sukcesy smakują lepiej, każdego dnia motywują mnie do “dalszej walki”. Wysoko cenię sobie również wszystkie działania integracyjne, które są czymś więcej, niż “zwykłym spotkaniem”.

Lisa

Coordinator Recruitment Team Leader
Angloville encompasses three components that I regard highly in my life and they are communicating, connecting with people and expanding my worldview. I am happy to be a part of creating an experience that brings people together.

Damian

Content specialist & SM marketer
Angloville to dla mnie nieograniczone możliwości, otwartość na nowe pomysły, a także miejsce, w którym mogę realizować siebie i pielęgnować swoją kreatywność. To wszystko, w połączeniu z rewelacyjną atmosferą i świetnymi ludźmi sprawia, że szczerze polecam pracę w Angloville.

Karolina

Sales Department Leader
Już od 2014 roku jestem częścią Angloville. Na ścieżce swojej kariery pełniłam różne role – w tym także uczestniczyłam w Angielskich Wioskach w roli koordynatora. Teraz z radością wykorzystuję posiadaną wiedzę i pomagam naszym klientom wybrać najlepsze dla nich rozwiązanie.

Otwarte rekrutacje

Sprzedaż

International Sales Manager (English-only role) / Manager Sprzedaży Zagranicznej

Contract: B2B contract
Availability: Full-time
Location: Kielce / Warszawa / Kraków – stationary work / hybrid work
Salary: 10,000-18,000 PLN net

The Company

Angloville is a leading provider of language education and edutravel solutions in Europe. We
are part of a group of sister entities serving over 30,000 clients each year (both offline and
online), and are among the top 50 fastest-growing companies in Europe (Financial Times
Index 2022). We have a presence in 8 European markets, 1 office in Asia, and 1 in South
Africa. Our clients include numerous Fortune 500 companies. With over 10 nationalities
onboard, join our multicultural team!
Featured in: Forbes, Lonely Planet, AARP Magazine, Travel Magazine, and many more.

The Role

As an International Sales Manager, you will be building and managing remote sales teams
across the globe – Europe, Asia, South Africa (5-15 people). You will be developing and
optimizing B2C and B2B sales processes and ultimately be responsible for the final sales
results of your team.

Responsibilities:

  • Build sales divisions from scratch to support the company’s new market expansion
    (including new industries)
  • Drive sales for the remote sales team to optimize monetization opportunities
  • Coach and develop the remote sales agents’ team to ensure best practices in sales
    are continuously applied and process efficiency is maintained
  • Prepare and conduct annual appraisals and monthly one-on-one reviews
  • Recruit and hire for positions on the remote sales team (sales reps, team leads, etc.)
  • Evaluate training and development needs through monitoring and listening to calls to
    improve quality, minimize errors, and improve performance
  • Set team and individual targets, and monitor performance; prepare performance
    reports by collecting, analyzing, and summarizing key data points
  • Continuously develop the sales processes and scripts to exceed KPIs and final
    targets
  • Work closely with the marketing team to generate better results

Your Profile:

  • Minimum 5 years of sales experience in general
  • Minimum 3 years of experience in sales-related roles in international markets,
    preferably English-speaking markets (the UK, the US, Ireland)
  • Minimum 3 years in a Sales Manager role in an English-speaking environment
  • C2/native level of English
  • Fluent command of other foreign languages (extra bonus)
  • Proven track record of past sales successes in international markets
  • Sales call center management experience (extra bonus)
  • Past experience in sales in the travel industry (extra bonus)
  • Outstanding sales, communication, and interpersonal skills
  • Solid understanding of reporting and operational procedures
  • Excellent organizational and leadership skills with problem-solving ability
  • Independence and motivation; self-starter with a “get things done” attitude
  • Able to handle high-pressure deadlines and situations
  • Business maturity

Commitment and Opportunity:

  • Full-time role, hybrid position (partly remote, partly based in our office in Kielce)
  • Competitive market-based salary and performance-based bonuses
  • Awesome multicultural environment
  • Opportunity to participate in the most fun educational experience in Europe
  • Employment based on a B2B contract in an organization with a high working culture,
    full of challenges and opportunities
  • Additional medical care and a MultiSport card
  • A supportive and committed management team

Specjalista ds. sprzedaży / Konsultant językowy

Umowa: UoP
Widełki płacowe: 3 450- 12 000 zł brutto/ podstawa+ premia miesięczna
Praca stacjonarna/ hubrydowa lub zdalna- Kielce, cała Polska
Praca zmianowa w godzinach 8-20

Masz dość, dzwonienia do klientów, którzy nie są zainteresowani Twoją ofertą?

A może, sam ich musisz wyszukiwać?

My, codziennie zapewnimy Ci ciepłą bazę klientów, którzy sami zgłosili prośbę o kontakt z Naszym konsultantem.

Zaciekawiony?

Czytaj dalej 🙂

Kilka słów o Nas…

  •     Angloville należymy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  •     Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  •     Dzięki Naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
  •     Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a Naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  •     Angloville oraz Nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  •     Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  •   W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

Specjalista ds. sprzedaży / Konsultant językowy

 Jeżeli:

  •     chcesz dużo zarabiać, nawet 8000 zł netto miesięcznie
  •     jesteś osobą zaangażowaną oraz zmotywowaną na osiąganie celów
  •     Twoje wyniki dodają Ci siły i motywacji do dalszego działania
  •     jesteś otwarty w kontaktach interpersonalnych oraz masz umiejętność budowania wielopłaszczyznowych relacji z klientem
  •     potrafisz efektywnie realizować powierzone Ci projekty
  •     chcesz pracować w międzynarodowym środowisku
  •     szukasz stabilnego zatrudnienia na cały etat
  •     chcesz pracować w przyjaznym środowisku wśród młodych ludzi

To Angloville jest miejscem dla Ciebie!

Czym będziesz się zajmować:

  •     Będziesz odpowiedzialny/a za telefoniczne przeprowadzanie procesów sprzedażowych, głównie w oparciu o przychodzące połączenia
  •     Tworzenie i przedstawianie ofert
  •     Kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami
  •     Obsługa narzędzi sprzedażowych

Czego od Ciebie oczekujemy:

  •     Świetne zdolności komunikacyjne
  •     Otwartość na nowe wyzwanie
  •     Samozaparcie w realizowaniu oraz osiąganiu celów
  •     Doświadczenie w sprzedaży

 Korzyści pracy w Angloville:

  •     stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę
  •     wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny miesięczny system prowizyjny
  •     wynagrodzenie w przedziale od 3 500 – 12 000 zł  w zależności od Twojego zaangażowania
  •     szkolenie wdrażające
  •     gotowa baza Klientów do kontaktu
  •     laptop i telefon służbowy
  •     praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem lub możliwoć pracy zdalnej na terenie całej Polski
  •     comiesięczne spotkania integracyjne
  •     nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
  •     możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
  •     zniżki na usługi platformy językowej

Aplikuj już teraz!

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Marketing

Digital Performance Specialist (Growth Hacker)

Widełki: 7- 10 tys netto
Kontrakt: B2B
Lokalizacja: Kielce
Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

Kilka słów o Nas…

  • Angloville należy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  • Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  • Dzięki naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
  • Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  • Angloville oraz nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in: Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  • Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  • Stawiamy na różnorodność -w naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.
    Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.
    Dołącz do Naszego Teamu!

Czym będziesz się zajmować:

  • Zarządzanie kontami reklamowymi Angloville na platformach Meta, Google, TikTok,
    Microsoft Ads, obejmującymi rynki anglojęzyczny, włoski i polski, z uwzględnieniem ich planowania, ustawiania, optymalizacji i prowadzenia.
  • Korzystanie z narzędzi do wysyłki newsletterów (preferowane Mailchimp, Mailshake) w sposób swobodny i efektywny.
  • Korzystanie z systemów CRM (preferowane Hubspot, Pipedrive, Zoho) z pełną swobodą.
  • Swobodne korzystanie z Google Analytics 4 oraz Google Tag Managera.
  • Optymalizacja kampanii marketingowych w celu obniżenia kosztu pozyskania leadów (CPL) oraz kosztu akwizycji klientów (CPA).
  • Poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania leadów na wszystkich rynkach
  • Pisanie krótkich tekstów reklamowych, z możliwością wsparcia copywritera przy dłuższych tekstach.
  • Tworzenie grafik przy użyciu Canvy.
  • Praca na rynkach: anglojęzycznym, włoskim i polskim.
  • Skuteczne wykorzystanie narzędzi AI, w tym Chat GPT.
  • Regularne spotkania online w języku angielskim przy użyciu Google Meet.
  • Analiza działań konkurencji oraz dostosowywanie strategii w odpowiedzi na wyniki tych analiz.
  • Analiza działań zewnętrznej agencji SEO

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Umiejętność wyznaczania strategii, planowania zadań krótko- i długoterminowych, zarządzania budżetem marketingowym na poziomie min. 2 mln rocznie
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca płynną współpracę z
    międzynarodowymi zespołami – min. C1 (warunek konieczny)
  • Umiejętność organizacji pracy własnej (samodzielność, sumienność, zaangażowanie, wytrwałość).
  • Strategiczne myślenie oraz łatwość oceny spraw w szerszym kontekście biznesowym.
  • Chęć rozwoju i poszerzania wiedzy.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży turystycznej lub edukacji językowej.
  • Doświadczenie w narzędziach AI i gotowość do wdrożenia ich będąc w nowej roli.

Korzyści pracy w Angloville:

  • Możliwość współtworzenia jednego z najszybciej rozwijających się startupów edukacyjnych w Europie, biura w 6 krajach w Europie i Azji.
  • Konkurencyjność w branży marketingu na rynku kieleckim.
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B w organizacji o wysokiej kulturze pracy, pełnej wyzwań i możliwości.
  • Dodatkowa opieka medyczna oraz karta MultiSport.
  • Budżet szkoleniowy.
  • Zniżki na usługi platformy językowej.
  • Praca w centrum Kielc z wygodnym dojazdem.
  • Comiesięczne spotkania integracyjne.
  • Nieszablonowe podejście do pracy – Twój głos zawsze ma znaczenie!
  • Wspierający i zaangażowany zespół menedżerski.
  • Praca w międzynarodowym środowisku.
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy.

Dział prawny

Radca Prawny – Prawnik ‘In-house’ P/T lub F/T

Lokalizacja: Kielce
Widełki płacowe: 6000-12 000 zł netto + VAT
Wymiar pracy: 20 h/ tydzień (2 dni w tygodniu w biurze w Kielcach)
Forma zatrudnienia: B2B

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

Kilka słów o Nas…

  • Angloville należy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w
    Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie
    organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  • Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w
    Europie wg. Financial Times 2022.
  • Dzięki naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków
    obcych.
  • Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a naszymi klientami
    są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także
    tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  • Angloville oraz nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez naszych
    klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in: Forbes, the Lonely Planet,
    Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  • Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  • Stawiamy na różnorodność -w naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z
    całego świata.
    Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania,
    wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.
    Dołącz do Naszego Teamu!

Co wyróżnia to stanowisko:

  • ciekawy, innowacyjny produkt,
  •  praca w jednym z najszybciej rozwijających się startupów edukacyjnych w Europie,
  • praca pełna wyzwań, dynamiki i ciągłego rozwoju zawodowego
  • praca w pełnym pasji, międzynarodowym zespole – niekorporacyjna atmosfera to nasz
    wyróżnik.

Wymagania:

  • tytuł Radcy Prawnego lub Adwokata
  • co najmniej 3-lata w pracy jako prawnik ‘in-house’ lub pracownik kancelarii zajmującej się
    obsługą podmiotów gospodarczych, ze szczególnym naciskiem na prawo umów, prawo
    gospodarcze
  • bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, prawa pracy, prawa gospodarczego i
    handlowego, prawa konsumenckiego, regulacji prawnych związanych z ochroną
    danych osobowych.
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w tym terminologii prawnej
  • umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań
    Mile widzaiane:
  • ukończona szkoła prawa angielskiego lub amerykańskiego będzie dodatkowym atutem;
  • posiadanie uprawnień doradcy podatkowego będzie dużym dodatkowym atutem
  • umiejętność samodzielnego sporządzania anglojęzycznych umów – dodatkowy atut

Odpowiedzialność:

  • sporządzanie, analiza, opiniowanie projektów dokumentacji prawnej (umowy,
    pełnomocnictwa, regulaminy wewnętrzne)
  • bieżące wsparcie prawne dla Spółki
  • udzielanie wewnętrznych konsultacji i porad prawnych poszczególnym działom Spółki (min.
    umowy, negocjacje)
  • reprezentowanie spółki przed zewnętrznymi instytucjami, organami, kontrahentami
  • nadzór nad ochroną danych osobowych
  • bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących działalności Spółki

Oferujemy:

  • Możliwość współtworzenia jednego z najszybciej rozwijających się startupów edukacyjnych w
    Europie, biura w 6 krajach w Europie i Azji
  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B w organizacji o wysokiej kulturze pracy, pełnej wyzwań
    i możliwości
  • Praca w nowoczesnym biurze, w centrum Kielc (2 dni w tygodniu)
  • Dodatkowa opieka medyczna oraz Karta MultiSport
  • Wspierający i zaangażowany zespół menedżerski
  • Praca w międzynarodowym środowisku, wśród członków zespołu, osoby z kilku krajów
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres
rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

 

Myślisz o dołączeniu do nas w innej roli?

Prześlij nam swoje CV! Jesteśmy otwarci na ciekawych ludzi, innowacyjne pomysły i nowe ścieżki rozwoju. Jeśli chcesz współpracować z nami w innej roli – koniecznie daj nam się poznać. Z chęcią dowiemy się o Tobie więcej!

Skontaktuj się z nami

Daj nam się poznać! Chętnie dowiemy się o Tobie więcej, a także opowiemy więcej o pracy w naszym zespole. Naszą misją jest prawdziwe przełamanie barier językowych, dlatego bardzo cenimy wszystkich, którzy chcą pomóc nam zmieniać świat na lepsze!

Katarzyna Kaczmarczyk, Specjalista ds. rekrutacji i HR

  rekrutacja@angloville.pl

https://www.linkedin.com/in/katarzyna-k-609940190/

 

Zaaplikuj

Zainteresowała Cię jedna z naszych propozycji? Prześlij nam swoje CV – bardzo chętnie dowiemy się o Tobie więcej!

    Oferta*

    Dodaj CV*

    * pola wymagane
    Zadzwoń Zamów rozmowę Wyślij e-mail