Dołącz do Zespołu Angloville

Jak to wszystko się zaczęło?

Nasi założyciele, Michał Żak i Michał Kelles-Krauz, doświadczyli nauki poza granicami Polski. To właśnie pobyt w anglojęzycznych krajach i głębokie zanurzenie się w języku sprawiło, że w krótkim czasie pokonali własne bariery językowe.

Zafascynowani tym faktem, zaczęli zadawać sobie pytania: czy aby nauczyć się swobodnej komunikacji w języku angielskim musisz wyjechać do innego kraju? Czy nie da się do tego zrobić w Polsce? I tutaj z odpowiedzią przyszła książką pt. “Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”.

Nie czekając długo wzięli się za realizację swojego marzenia.
W 2011 roku, zorganizowane zostało 5 programów dla dorosłych, które częściowo koordynowane były przez nich samych.

Pomysł okazał się być strzałem w dziesiątkę – uczestnicy robili ogromne postępy, a dodatkowo spędzali czas poznając ludzi z całego świata. Z czasem pojawiło się pytanie: skoro metoda immersji językowej jest tak skuteczna, dlaczego nie zaproponować jej szerszej grupie odbiorców? W ten sposób lista programów oraz różnorodność portfolio produktowego rosło z roku na rok.

Co oferujemy:

wynagrodzenie podstawowe + bonusy prowizyjne

umowa o pracę lub B2B

comiesięczne spotkania integracyjne

możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu

nieszablonowe podejście do pracy – Twój głos zawsze ma znaczenie!

zniżki na usługi językowej platformy online

Poznaj Nas

Edyta

Head of the marketing department
Jestem w zespole od 6 lat. Angloville od początku naszej współpracy dało mi niesamowitą swobodę w działaniu i nieograniczone możliwości rozwoju. Swoją karierę zaczęłam na stanowisku sprzedażowym, a dziś jestem Managerką Marketingu, współtworząc i realizując strategię marketingową firmy na arenie międzynarodowej.

Arek

Head of the organization department
Praca w Anglovile to poczucie ciągłego rozwoju i satysfakcji, zarówno z wykonywanych obowiązków jak i ze współpracy z moim zespołem. Dołączając do nas trafisz na ludzi, którzy w wymagających sytuacjach szukają sposobów, a nie “powodów”. Jest to doskonała przestrzeń dla każdego, kto chce uwolnić swój potencjał.

Malwina

Chief accountant
Angloville, zupełnie jak mój dom, odzwierciedla mnie samą i moją pracę. Doskonała atmosfera i świetni ludzie, z którymi sukcesy smakują lepiej, każdego dnia motywują mnie do “dalszej walki”. Wysoko cenię sobie również wszystkie działania integracyjne, które są czymś więcej, niż “zwykłym spotkaniem”.

Lisa

Coordinator Recruitment Team Leader
Angloville encompasses three components that I regard highly in my life and they are communicating, connecting with people and expanding my worldview. I am happy to be a part of creating an experience that brings people together.

Damian

Content specialist & SM marketer
Angloville to dla mnie nieograniczone możliwości, otwartość na nowe pomysły, a także miejsce, w którym mogę realizować siebie i pielęgnować swoją kreatywność. To wszystko, w połączeniu z rewelacyjną atmosferą i świetnymi ludźmi sprawia, że szczerze polecam pracę w Angloville.

Karolina

Sales Department Leader
Już od 2014 roku jestem częścią Angloville. Na ścieżce swojej kariery pełniłam różne role – w tym także uczestniczyłam w Angielskich Wioskach w roli koordynatora. Teraz z radością wykorzystuję posiadaną wiedzę i pomagam naszym klientom wybrać najlepsze dla nich rozwiązanie.

Otwarte rekrutacje

Marketing

Marketing Specialist / Content Creator

Lokalizacja: Kielce
Umowa: UoP/ B2B

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

Kilka słów o Nas…

  • Angloville należymy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  • Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  • Dzięki Naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
  • Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a Naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  • Angloville oraz Nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  • Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  • W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.

Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz z kreatywnym podejściem do swojej pracy.

Dołącz do Naszego Teamu!

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie contentu na social media (głównie w formie video) we współpracy z drugą osobą na podobnym stanowisku
  • Komunikacja z odbiorcami i moderacja profili firmy w mediach społecznościowych.
  • Współpraca z fotografem, filmowcem i montażystą w celu pozyskania materiałów 
  • Utrzymywanie nowoczesnego poziomu profili w mediach społecznościowych – więcej wideo i interakcji, mniej tekstu
  • Tworzenie rolek, reels, tik-toków, postów, stories
  • Kreatywne podejście do tworzenia nowoczesnego wizerunku firmy.
  • Analiza działań marketingowych i rekomendowanie ulepszeń.
  • Współpraca z agencją SEO w zakresie bloga firmowego
  • Wyszukiwanie i nawiązywanie współprac z Influencerami 
  • Pisanie i tworzenie newsletterów – content związany z programami Angloville oraz metodami nauki angielskiego
  • Praca dotyczy mediów społecznościowych na rynek polski i zagraniczny

Nasze wymagania:

  • otwartość do nagrywania siebie w formie stories, rolek (komunikacja z odbiorcami poprzez video) – warunek konieczny
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność w rozmowie po angielsku
  • proaktywna postawa oraz chęć wdrażania własnych pomysłów

Mile widziane:

  • umiejętności graficzne: tworzenie broszur, prezentacji itd. w Canvie
  • znajomość rynku turystyki edukacyjnej 

Co oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz pracy z ekspertami w swojej dziedzinie, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą 🙂
  • Zdobycie doświadczenia w dziedzinie digital marketingu/ SM na rynku międzynarodowym
  • Wsparcie w dostarczaniu materiałów (zdjęcia, video)
  • Przyjazną atmosferę w młodym, energicznym zespole 🙂 
  • Stabilność zatrudnienia – Umowa o pracę / B2B
  • Dodatkowa opieka medyczna
  • Praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem lub w modelu hybrydowym
  • Comiesięczne spotkania integracyjne
  • Możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
  • Zniżki na usługi firmy Angloville oraz platformy językowej 

Zainteresowany/a ? Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio (np. linki do prowadzonych przez siebie profili w mediach społecznościowych, linki do przeprowadzonych kampanii z influencerami lub inne).

CV wraz z portfolio prosimy o wysłanie na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Organizacja

Manager kadry wyjazdowej

Lokalizacja: Kielce
Widełki płacowe: 5000-7000 zł/ brutto

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

 Kilka słów o Nas…

  • Angloville należymy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  •  Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  •   Dzięki Naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
  •  Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a Naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  •  Angloville oraz Nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  •  Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  •  W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.

Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.

 Dołącz do Naszego Teamu!

Czym będziesz się zajmować:
(praca w języku polskim i angielskim)

  • Rekrutacja oraz szkolenie kadry wyjazdowej,
  • W sezonie wyjazdowym nadzór oraz koordynacja pracy zespołu (wychowawcy, kierownicy), pomoc w rozwiązywaniu problemów,
  • Koordynacja programów językowych dla dorosłych odbywających się w ciągu roku (ok. 5 w roku)
  • Reprezentowanie firmy
  • Opieka nad grupą uczestników
  • Wsparcie w innych pracach organizacyjnych

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Doswiadczenie na stanowisku kierownika/ wychowawcy wypoczynku
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętności odnalezienia się w sytuacjach wymagających natychmiastowego działania
  • Wzorowe zdolności organizacyjne oraz samodzielność w działaniach
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Dyspozycyjności i możliwości wyjazdów w delegacje
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie- praca w języku polskim i angielskim
  • wyższe wykształcenie o profilu: Pedagogika

Mile widziane:
doświadczenie w : turystyce lub edukacji 

Korzyści pracy w Angloville:

  • Pełną samodzielność na zajmowanym stanowisku;
  • Stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju;
  • Możliwość wyjazdów na obozy Angloville w roli Koordynatora obozu (otoczenie native speakerów cały czas, poprawa zdolności komunikacyjnych w j. angielskim)
  • Praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
  • Comiesięczne spotkania integracyjne
  • Zniżki na usługi platformy językowej 
  • Dodatkowy budżet szkoleniowy
  • Dodatkowa opieka medyczna
  • Praca w młodym, kreatywnym i międzynarodowym zespole;
  • Nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, prześlij nam swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Specjalista ds. turystyki

Lokalizacja: Kielce- stacjonarnie
Umowa: UoP
Widełki płacowe: 5000 – 6000 zł/ brutto

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

Kilka słów o Nas…

  • Angloville należymy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  • Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  • Dzięki Naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
  • Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a Naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  • Angloville oraz Nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  • Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  • W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.

Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.

 Dołącz do Naszego Teamu!

Czym będziesz się zajmować:
(praca w języku polskim i angielskim)

  • Rekrutacja koordynatorów,
  • Szkolenie koordynatorów,
  • W sezonie wyjazdowym nadzór nad kadrą wyjazdową (koordynatorzy: wychowawcy, kierownicy), pomoc w rozwiązywaniu problemów,
  • Koordynacja programów językowych dla dorosłych odbywających się w ciągu roku (ok. 5 w roku)
  • Reprezentowanie firmy
  • Opieka nad grupą uczestników
  • Wsparcie w innych pracach organizacyjnych

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Umiejętności odnalezienia się w sytuacjach wymagających natychmiastowego działania
  • Wzorowe zdolności organizacyjne oraz samodzielność w działaniach
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Dyspozycyjności i możliwości wyjazdów w delegacje
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie- praca w języku polskim i angielskim

Mile widziane:

  • wyższe wykształcenie o profilu: Anglistyka, Pedagogika
  • doświadczenie w : turystyce, edukacji 

Korzyści pracy w Angloville:

  • Umowa o pracę,
  • Szybki rozwój, dużo praktyki i pomoc kompetentnego zespołu.
  • Praca w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole,
  • Nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
  • Możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu,
  • Zniżki na usługi językowej platformy online oraz na programy Angloville

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, prześlij nam swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Sprzedaż

Specjalista ds. sprzedaży / Konsultant językowy

Umowa: UoP
Widełki płacowe: 3 450- 12 000 zł brutto/ podstawa+ premia miesięczna
Praca stacjonarna/ hubrydowa lub zdalna- Kielce, cała Polska
Praca zmianowa w godzinach 8-20

Masz dość, dzwonienia do klientów, którzy nie są zainteresowani Twoją ofertą?

A może, sam ich musisz wyszukiwać?

My, codziennie zapewnimy Ci ciepłą bazę klientów, którzy sami zgłosili prośbę o kontakt z Naszym konsultantem.

Zaciekawiony?

Czytaj dalej 🙂

Kilka słów o Nas…

  •     Angloville należymy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  •     Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  •     Dzięki Naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
  •     Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a Naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  •     Angloville oraz Nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  •     Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  •   W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

Specjalista ds. sprzedaży / Konsultant językowy

 Jeżeli:

  •     chcesz dużo zarabiać, nawet 8000 zł netto miesięcznie
  •     jesteś osobą zaangażowaną oraz zmotywowaną na osiąganie celów
  •     Twoje wyniki dodają Ci siły i motywacji do dalszego działania
  •     jesteś otwarty w kontaktach interpersonalnych oraz masz umiejętność budowania wielopłaszczyznowych relacji z klientem
  •     potrafisz efektywnie realizować powierzone Ci projekty
  •     chcesz pracować w międzynarodowym środowisku
  •     szukasz stabilnego zatrudnienia na cały etat
  •     chcesz pracować w przyjaznym środowisku wśród młodych ludzi

To Angloville jest miejscem dla Ciebie!

Czym będziesz się zajmować:

  •     Będziesz odpowiedzialny/a za telefoniczne przeprowadzanie procesów sprzedażowych, głównie w oparciu o przychodzące połączenia
  •     Tworzenie i przedstawianie ofert
  •     Kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami
  •     Obsługa narzędzi sprzedażowych

Czego od Ciebie oczekujemy:

  •     Świetne zdolności komunikacyjne
  •     Otwartość na nowe wyzwanie
  •     Samozaparcie w realizowaniu oraz osiąganiu celów
  •     Doświadczenie w sprzedaży

 Korzyści pracy w Angloville:

  •     stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę
  •     wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny miesięczny system prowizyjny
  •     wynagrodzenie w przedziale od 3 500 – 12 000 zł  w zależności od Twojego zaangażowania
  •     szkolenie wdrażające
  •     gotowa baza Klientów do kontaktu
  •     laptop i telefon służbowy
  •     praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem lub możliwoć pracy zdalnej na terenie całej Polski
  •     comiesięczne spotkania integracyjne
  •     nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
  •     możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
  •     zniżki na usługi platformy językowej

Aplikuj już teraz!

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Sales Trainer

Start: ASAP
Forma współpracy: kontrakt B2B
Rodzaj pracy: stacjonarna

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

 Kilka słów o Nas…

  • Angloville należy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  •  Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  •   Dzięki naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
  •  Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  •  Angloville oraz nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  •  Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  •  W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.

Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.

 Dołącz do Naszego Teamu!

Czym będziesz się zajmować:

  • Współtworzenie skryptów sprzedażowych
  • Bieżąca ocena potrzeb szkoleniowych i rozwojowych członków zespołu, poprzez monitorowanie wyników i prowadzenie odsłuchu rozmów w celu poprawy jakości, minimalizacji błędów i poprawy wydajnośc
  • Indywidualne doradztwo i coaching dla pracowników w celu rozwijania ich umiejętności i maksymalizowania wyników
  • Analiza wyników pracy zespołu i identyfikacja obszarów wymagających doskonalenia
  • Odpowiedzialność za budowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych oraz obecnych pracowników w zakresie sprzedaży telefonicznej obsługi klienta, umiejętności komunikacyjnych, procedur operacyjnych, produktów i systemów
  • Motywowanie oraz rozwijanie kompetencji, zespołu poprzez prowadzenie szkoleń oraz spotkań motywacyjnych indywidualnych, bądź grupowych
  • Aktywny udział w procesie wdrożenia oraz w fazie szkolenia nowych osób w zespole.
  • Raportowanie zrealizowanych działań szkoleniowych.

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku trenera wewnętrznego call center w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych, przekazywaniu wiedzy i motywowaniu pracowników
  • Znajomość technik sprzedaży i narzędzi szkoleniowych 
  • Doświadczenie w pracy na KPI jakościowych i ilościowych
  • Determinacja w dążeniu do celu, komunikatywność, umiejętność rozwijania kompetencji miękkich w zespole, motywacja, zaangażowanie w realizację swoich codziennych obowiązków
  • Znajomość technik sprzedaży oraz umiejętność prowadzenia coachingu
  • Chęć do podejmowania wyzwań i szukania rozwiązań, samodzielność i otwartość na zmiany
  • Odporność na stres i zdolność radzenia sobie w szybko zmieniającym się otoczeniu zawodowym
  • Język angielski na poziomie komunikatywny

Korzyści pracy w Angloville:

  • możliwość tworzenia własnego zespołu i wdrażania własnych pomysłów
  • dodatkowa opieka medyczna
  • budżet szkoleniowy
  • praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
  • comiesięczne spotkania integracyjne
  • nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
  • możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
  • zniżki na usługi platformy językowej

Aplikuj już teraz!

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

IT

Mid Frontend Developer (React)

Lokalizacja: Kielce
Start: ASAP
Forma współpracy: kontrakt B2B
Rodzaj pracy: stacjonarna/ hybrydowa (3/2) 
Stanowisko: mid (regular) 
Widełki Finansowe: 10 000 – 12 000

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

 Kilka słów o Nas…

  • Angloville należymy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  •  Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  •   Dzięki Naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
  •  Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a Naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  •  Angloville oraz Nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  •  Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  •  W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.
    Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.

 Dołącz do Naszego Teamu!

Czym będziesz się zajmować:

  • Projektowanie, tworzenie i wdrażanie innowacyjnych aplikacji CRM z wykorzystaniem technologii React.js.
  • Utrzymywanie i rozwijanie istniejących rozwiązań, zapewniając wysoką jakość kodu przy użyciu bazowych i renomowanych frameworków React.js.
  • Współpraca z Zespołem Projektowym, obejmująca wybieranie optymalnych technologii oraz architektury dla interfejsów administracyjnych systemu Angloville.
  • Realizacja konkretnego wpływu na rozwój nowych funkcjonalności systemu poprzez aktywne uczestnictwo w procesach projektowania i implementacji.
  • Tworzenie kompleksowej dokumentacji dla opracowywanego oprogramowania, zapewniającej klarowność i zrozumiałość dla zespołu.
  • Korzystanie z Jiry w celu skutecznego zarządzania projektem.
  • Tworzenie testów dla oprogramowania.
  • Rekomendowanie oraz wdrażanie optymalnych rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb systemu.

Czego od Ciebie oczekujemy:

  •  +2 lata doświadczenia w tworzeniu aplikacji webowych oraz stron internetowych
  • Bardzo dobra znajomość React.js
  • Podstawowa znajomość bibliotek: Vite, Vitest, Axios, React Router DOM i React Query
  • Biegła znajomość HTML, CSS (CSS Modules oraz SCSS), JS
  • Znajomość współczesnych trendów i technik programowania frontend’u
  • Znajomości procesów i metodologii tworzenia oprogramowania
  • Doświadczenie przy pracy z GITem
  • Sumienności, zaangażowania, staranności
  • Chęć do nauki i dalszego rozwoju

Korzyści pracy w Angloville:

  • możliwość tworzenia własnego zespołu i wdrażania własnych pomysłów
  • dodatkowa opieka medyczna oraz karta MultiSport
  • budżet szkoleniowy
  • praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem lub hybrydowa (minimum 2 dni w tygodniu w biurze)
  • comiesięczne spotkania integracyjne
  • nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
  • możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
  • zniżki na usługi platformy językowej

Aplikuj już teraz!

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Myślisz o dołączeniu do nas w innej roli?

Prześlij nam swoje CV! Jesteśmy otwarci na ciekawych ludzi, innowacyjne pomysły i nowe ścieżki rozwoju. Jeśli chcesz współpracować z nami w innej roli – koniecznie daj nam się poznać. Z chęcią dowiemy się o Tobie więcej!

Skontaktuj się z nami

Daj nam się poznać! Chętnie dowiemy się o Tobie więcej, a także opowiemy więcej o pracy w naszym zespole. Naszą misją jest prawdziwe przełamanie barier językowych, dlatego bardzo cenimy wszystkich, którzy chcą pomóc nam zmieniać świat na lepsze!

Katarzyna Kaczmarczyk, Specjalista ds. rekrutacji i HR

  rekrutacja@angloville.pl

https://www.linkedin.com/in/katarzyna-k-609940190/

 

Zaaplikuj

Zainteresowała Cię jedna z naszych propozycji? Prześlij nam swoje CV – bardzo chętnie dowiemy się o Tobie więcej!

    Oferta*

    Dodaj CV*

    * pola wymagane
    Zadzwoń Zamów rozmowę Wyślij e-mail