Dołącz do Zespołu Angloville

Jak to wszystko się zaczęło?

Nasi założyciele, Michał Żak i Michał Kelles-Krauz, doświadczyli nauki poza granicami Polski. To właśnie pobyt w anglojęzycznych krajach i głębokie zanurzenie się w języku sprawiło, że w krótkim czasie pokonali własne bariery językowe.

Zafascynowani tym faktem, zaczęli zadawać sobie pytania: czy aby nauczyć się swobodnej komunikacji w języku angielskim musisz wyjechać do innego kraju? Czy nie da się do tego zrobić w Polsce? I tutaj z odpowiedzią przyszła książką pt. “Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”.

Nie czekając długo wzięli się za realizację swojego marzenia.
W 2011 roku, zorganizowane zostało 5 programów dla dorosłych, które częściowo koordynowane były przez nich samych.

Pomysł okazał się być strzałem w dziesiątkę – uczestnicy robili ogromne postępy, a dodatkowo spędzali czas poznając ludzi z całego świata. Z czasem pojawiło się pytanie: skoro metoda immersji językowej jest tak skuteczna, dlaczego nie zaproponować jej szerszej grupie odbiorców? W ten sposób lista programów oraz różnorodność portfolio produktowego rosło z roku na rok.

Co oferujemy:

wynagrodzenie podstawowe + bonusy prowizyjne

umowa o pracę lub B2B

comiesięczne spotkania integracyjne

możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu

nieszablonowe podejście do pracy – Twój głos zawsze ma znaczenie!

zniżki na usługi językowej platformy online

Poznaj Nas

Edyta

Head of the marketing department
Jestem w zespole od 6 lat. Angloville od początku naszej współpracy dało mi niesamowitą swobodę w działaniu i nieograniczone możliwości rozwoju. Swoją karierę zaczęłam na stanowisku sprzedażowym, a dziś jestem Managerką Marketingu, współtworząc i realizując strategię marketingową firmy na arenie międzynarodowej.

Arek

Head of the organization department
Praca w Anglovile to poczucie ciągłego rozwoju i satysfakcji, zarówno z wykonywanych obowiązków jak i ze współpracy z moim zespołem. Dołączając do nas trafisz na ludzi, którzy w wymagających sytuacjach szukają sposobów, a nie “powodów”. Jest to doskonała przestrzeń dla każdego, kto chce uwolnić swój potencjał.

Malwina

Chief accountant
Angloville, zupełnie jak mój dom, odzwierciedla mnie samą i moją pracę. Doskonała atmosfera i świetni ludzie, z którymi sukcesy smakują lepiej, każdego dnia motywują mnie do “dalszej walki”. Wysoko cenię sobie również wszystkie działania integracyjne, które są czymś więcej, niż “zwykłym spotkaniem”.

Lisa

Coordinator Recruitment Team Leader
Angloville encompasses three components that I regard highly in my life and they are communicating, connecting with people and expanding my worldview. I am happy to be a part of creating an experience that brings people together.

Damian

Content specialist & SM marketer
Angloville to dla mnie nieograniczone możliwości, otwartość na nowe pomysły, a także miejsce, w którym mogę realizować siebie i pielęgnować swoją kreatywność. To wszystko, w połączeniu z rewelacyjną atmosferą i świetnymi ludźmi sprawia, że szczerze polecam pracę w Angloville.

Karolina

Sales Department Leader
Już od 2014 roku jestem częścią Angloville. Na ścieżce swojej kariery pełniłam różne role – w tym także uczestniczyłam w Angielskich Wioskach w roli koordynatora. Teraz z radością wykorzystuję posiadaną wiedzę i pomagam naszym klientom wybrać najlepsze dla nich rozwiązanie.

Otwarte rekrutacje

Organizacja

Manager kadry wyjazdowej

Lokalizacja: Kielce
Widełki płacowe: 5000-7000 zł/ brutto

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

 Kilka słów o Nas…

  • Angloville należymy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  •  Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  •   Dzięki Naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
  •  Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a Naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  •  Angloville oraz Nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  •  Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  •  W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.

Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.

 Dołącz do Naszego Teamu!

Czym będziesz się zajmować:
(praca w języku polskim i angielskim)

  • Rekrutacja oraz szkolenie kadry wyjazdowej,
  • W sezonie wyjazdowym nadzór oraz koordynacja pracy zespołu (wychowawcy, kierownicy), pomoc w rozwiązywaniu problemów,
  • Koordynacja programów językowych dla dorosłych odbywających się w ciągu roku (ok. 5 w roku)
  • Reprezentowanie firmy
  • Opieka nad grupą uczestników
  • Wsparcie w innych pracach organizacyjnych

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Doswiadczenie na stanowisku kierownika/ wychowawcy wypoczynku
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętności odnalezienia się w sytuacjach wymagających natychmiastowego działania
  • Wzorowe zdolności organizacyjne oraz samodzielność w działaniach
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Dyspozycyjności i możliwości wyjazdów w delegacje
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie- praca w języku polskim i angielskim
  • wyższe wykształcenie o profilu: Pedagogika

Mile widziane:
doświadczenie w : turystyce lub edukacji 

Korzyści pracy w Angloville:

  • Pełną samodzielność na zajmowanym stanowisku;
  • Stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju;
  • Możliwość wyjazdów na obozy Angloville w roli Koordynatora obozu (otoczenie native speakerów cały czas, poprawa zdolności komunikacyjnych w j. angielskim)
  • Praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
  • Comiesięczne spotkania integracyjne
  • Zniżki na usługi platformy językowej 
  • Dodatkowy budżet szkoleniowy
  • Dodatkowa opieka medyczna
  • Praca w młodym, kreatywnym i międzynarodowym zespole;
  • Nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, prześlij nam swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Travel Product Manager / Koordynator programów podróży edukacyjnych z językiem włoskim

Location: Kielce/ hybrid
Contract: UoP/ B2B
Availability: immediately
Salary range: 

Are you creative and ready for a challenge?
Do you like to create and be responsible for the process from A to Z?
Are you familiar with project management?
Do you have an excellent command of the Italian language?

Read on…

ABOUT US

  • Angloville belongs to a group of entities that are market leaders in language education in Poland and Central Europe and is one of Europe’s largest organisers of residential English language courses.
  • Together with our sister company, we are among the 50 fastest growing companies in Europe according to the Financial Times 2022.
  • With our innovative method, we are changing how the world learns languages.
  • More than 30,000 people a year are already learning with us (offline and online) and Our clients include Fortune 500 companies, including people from the front pages of newspapers, as well as thousands of amazing individuals.
  • Our learning formula has been praised not only by our clients but also by the media. We have been written about by the likes of:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl and others.
  • We operate in 8 European markets and have offices in Asia and South Africa.
  • Our team includes more than 10 nationalities from all over the world.

Join one of the most international mid-size companies in Poland!

We are looking for people who are ready to fully commit to the tasks entrusted to them, who take the initiative and are creative in their approach to their work.

Join our Team.

MAIN TASKS

  • Project management, responsible for the timely delivery of the milestones within the budget
  • Development of educational travel  products for the Italian market
  • Research and contracting of hotels/transport, other third-party provider companies etc.
  • Preparation and maintenance of the project timeline, including supervision of the budget
  • Basic accounting
  • Ensuring the proper distribution of documentation and information relating to the project
  • Recruitment of new seasonal  staff for the educational travel programmes
  • Customer development – working directly with Italian clients
  • Additionally: Coordination of travel programmes in Italy, Malta or the UK (occasional and seasonal)

THE IDEAL CANDIDATE?

  • You have experience in the tourism or events industry (preference)
  • You are organised, hard-working and have a positive attitude
  • You are able to work autonomously and deliver results diligently and within the deadlines
  • You have analytical and organisational skills and you are familiar with Excel
  • You speak native-like Italian and English at a level of min. C1
  • You have a good knowledge of the Google package (Sheets, Docs, Slides)

Nice to have:

  • 3 years of professional experience on the Italian market

Angloville is just the place for you!

WHAT WE OFFER

  • Full autonomy of the position;
  • Job stability – employment contract,
  • Opportunity to gain experience and grow in international markets;
  • Work in the centre of Kielce in modern office facilities 
  • Monthly team-building meetings
  • Discounts on language platform services 
  • Additional training budget
  • Additional medical care
  • Work in a young, creative and international team;
  • An out-of-the-box approach to work – your voice always matters!

If you are sure that this challenge is for you, please send us your CV to rekrutacja@angloville.pl enclosing the clause

Sprzedaż

Specjalista ds. sprzedaży / Konsultant językowy

Umowa: UoP
Widełki płacowe: 3 450- 12 000 zł brutto/ podstawa+ premia miesięczna
Praca stacjonarna/ hubrydowa lub zdalna- Kielce, cała Polska
Praca zmianowa w godzinach 8-20

Masz dość, dzwonienia do klientów, którzy nie są zainteresowani Twoją ofertą?

A może, sam ich musisz wyszukiwać?

My, codziennie zapewnimy Ci ciepłą bazę klientów, którzy sami zgłosili prośbę o kontakt z Naszym konsultantem.

Zaciekawiony?

Czytaj dalej 🙂

Kilka słów o Nas…

  •     Angloville należymy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
  •     Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  •     Dzięki Naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
  •     Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a Naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
  •     Angloville oraz Nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
  •     Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
  •   W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.

 

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

 

Specjalista ds. sprzedaży / Konsultant językowy

 Jeżeli:

  •     chcesz dużo zarabiać, nawet 8000 zł netto miesięcznie
  •     jesteś osobą zaangażowaną oraz zmotywowaną na osiąganie celów
  •     Twoje wyniki dodają Ci siły i motywacji do dalszego działania
  •     jesteś otwarty w kontaktach interpersonalnych oraz masz umiejętność budowania wielopłaszczyznowych relacji z klientem
  •     potrafisz efektywnie realizować powierzone Ci projekty
  •     chcesz pracować w międzynarodowym środowisku
  •     szukasz stabilnego zatrudnienia na cały etat
  •     chcesz pracować w przyjaznym środowisku wśród młodych ludzi

To Angloville jest miejscem dla Ciebie!

Czym będziesz się zajmować:

  •     Będziesz odpowiedzialny/a za telefoniczne przeprowadzanie procesów sprzedażowych, głównie w oparciu o przychodzące połączenia
  •     Tworzenie i przedstawianie ofert
  •     Kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami
  •     Obsługa narzędzi sprzedażowych

Czego od Ciebie oczekujemy:

  •     Świetne zdolności komunikacyjne
  •     Otwartość na nowe wyzwanie
  •     Samozaparcie w realizowaniu oraz osiąganiu celów
  •     Doświadczenie w sprzedaży

 Korzyści pracy w Angloville:

  •     stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę
  •     wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny miesięczny system prowizyjny
  •     wynagrodzenie w przedziale od 3 500 – 12 000 zł  w zależności od Twojego zaangażowania
  •     szkolenie wdrażające
  •     gotowa baza Klientów do kontaktu
  •     laptop i telefon służbowy
  •     praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem lub możliwoć pracy zdalnej na terenie całej Polski
  •     comiesięczne spotkania integracyjne
  •     nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
  •     możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
  •     zniżki na usługi platformy językowej

Aplikuj już teraz!

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Myślisz o dołączeniu do nas w innej roli?

Prześlij nam swoje CV! Jesteśmy otwarci na ciekawych ludzi, innowacyjne pomysły i nowe ścieżki rozwoju. Jeśli chcesz współpracować z nami w innej roli – koniecznie daj nam się poznać. Z chęcią dowiemy się o Tobie więcej!

Skontaktuj się z nami

Daj nam się poznać! Chętnie dowiemy się o Tobie więcej, a także opowiemy więcej o pracy w naszym zespole. Naszą misją jest prawdziwe przełamanie barier językowych, dlatego bardzo cenimy wszystkich, którzy chcą pomóc nam zmieniać świat na lepsze!

Katarzyna Kaczmarczyk, Specjalista ds. rekrutacji i HR

  rekrutacja@angloville.pl

https://www.linkedin.com/in/katarzyna-k-609940190/

 

Zaaplikuj

Zainteresowała Cię jedna z naszych propozycji? Prześlij nam swoje CV – bardzo chętnie dowiemy się o Tobie więcej!

    Oferta*

    Dodaj CV*

    * pola wymagane
    Zadzwoń Zamów rozmowę Wyślij e-mail