Kariera

8000+ Klientów rocznie
Firma w grupie podmiotów o obrocie rocznym 40 mln pln
Międzynarodowy Zespół z 10+ krajów
Oddziały w 7 państwach

Korzyści z pracy w Angloville

wynagrodzenie podstawowe + bonusy prowizyjne
umowa o pracę lub B2B
praca w młodym i kreatywnym zespole
comiesięczne spotkania integracyjne
możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
nieszablonowe podejście do pracy - Twój głos zawsze ma znaczenie!
zniżki na usługi językowej platformy online

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy, Angloville chcąc wspierać kielecki rynek pracy szuka WYJĄTKOWYCH osób na stanowiska:

Customers service / Specjalista ds. sprzedaży kursów językowych

Angloville:
  • to jeden z najszybciej rosnących startupów edukacyjnych w Europie.
  • Od 2011 roku zmieniamy to, jak świat podróżuje i uczy się języków obcych.
  • Początkowo Angloville funkcjonował w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, dziś funkcjonuje na 10 rynkach europejskich, 
  • posiadamy biura w wielu europejskich miastach i znakomity międzynarodowy zespół, 
  • obsługujemy ponad 8000 uczestników każdego roku w kilku krajach m.in.: Polsce, Czechach, na Węgrzech, Rumunii, Francji czy Włoszech 
  • należymy do grupy spółek, które generują obroty na poziomie 40 milionów złotych rocznie
  • mówili o nas m.in.: The Lonely Planet, Forbes, Money.pl, Puls Biznesu, TVP, Gazeta Wyborcza.

Jeżeli:
  • Czerpiesz satysfakcję ze sprzedaży i właśnie z nią wiążesz swoją przyszłość
  • Jesteś osobą zaangażowaną oraz zmotywowaną na osiąganie celów
  • Twoje wyniki dodają Ci siły i motywacji do dalszego działania
  • Jesteś otwarty w kontaktach interpersonalnych oraz masz umiejętność budowania wielopłaszczyznowych relacji z klientem
  • Jesteś otwarty na nowe wyzwania i z determinacją dążysz do celu
  • Potrafisz efektywnie realizować powierzone Ci projekty
  • Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku
  • Szukasz stabilnej pracy
  • Chcesz pracować w przyjaznym środowisku wśród młodych ludzi
    To Angloville jest miejscem dla Ciebie!
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy, Angloville chcąc wspierać kielecki rynek pracy szuka WYJĄTKOWYCH osób do teamu sprzedażowego 
Czym będziesz się zajmować:
  • Będziesz odpowiedzialny za telefoniczne przeprowadzanie procesów sprzedażowych, 
  • tworzenie i przedstawianie ofert 
  • kontakt oraz budowanie relacji z klientami
  • udział w negocjacjach cenowych
  • obsługa narzędzi sprzedażowych

Czego od Ciebie oczekujemy:
  • Świetne zdolności komunikacyjne
  • Otwartość na nowe wyzwanie
  • Samozaparcie w realizowaniu oraz osiąganiu celów
  • Wiedza dotycząca procesów sprzedażowych
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym

Korzyści pracy w Angloville:
  • Wynagrodzenie podstawowe + bonusy prowizyjne
  • Umowa o pracę
  • Pracę w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole,
  • Comiesięczne spotkania integracyjne
  • Nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
  • Możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
  • Zniżki na usługi platformy językowej 

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Senior Marketing Specialist – Digital Growth Marketer (Full Stack)

Angloville is one of the biggest providers of language immersion programs in Europe.  Currently operating in 8 countries, collaborating with many Fortune 500 companies and thousands of individuals, we change the way the world learns languages. We welcome 8000+ participants a year on our programs. As featured in: the Lonely Planet, Forbes, Fashion Magazine, Travel Magazine, Glasgow Guardian.
Angloville is looking for a Senior Marketing Specialist – Digital Growth Marketer. The ideal candidate will be a "full stack" growth marketer with technical expertise in digital marketing, optimizing customer lifecycle, marketing strategy and execution. Expertise in and passion for growth & experimentation and hands-on approach are required.  You will be helping us build brand awareness and obtain leads for our cultural exchange programs from prospects in the US, UK, Ireland and other English-speaking countries. 
Responsibilities:
  • Plan, launch, measure, and optimize campaigns (paid and organic) to grow awareness and conversions 
  • Drive traffic to website, landing pages, social media and applications.
  • Develop and maintain both email content and automation for email marketing campaigns including updates, affiliate newsletters, blog newsletter, event and webinar invites, trial & demo emails, new customer emails, and more
  • Bring traditional and creative ideas and solutions on how to grow defined KPIs (traffic + conversions).
  • Work in a lean startup process 
  • Build B2B marketing relationships, referral and affiliate programs, partnerships with foreign institutions and sources
  • Constantly looking for creative ways to reach new audiences within a specified target group

We are looking for a creative, driven, self-starter, an individual with a mix of technical, creative and analytical skills, lead generation, conversion rate optimization. You must be able to organize your work and deliver results. You will work with English-speaking markets (UK, US, Ireland) and the Polish market so previous knowledge of these markets is a huge advantage.
Requirements:
  • Proven track record in growth marketing (3-5 years minimum, 5 years + a bonus)
  • Be data-driven and have clear understanding of data, analytics, metrics and statistics.
  • Deep understanding of digital marketing channels and tools
  • Have a startup mindset.
  • Have editing and copywriting skills ( a bonus)
  • Knowledgeable with inbound and outbound marketing.
  • Be- performance and results-orientated.
  • Experience with tools such as MailChimp, Pipedrive, Zapier to automate workflows, Wordpress, Photoshop – an additional bonus. 
  • Experience in B2B marketing – an additional bonus
  • Up to date with the newest developments in digital marketing (tools, techniques, strategies)
  • Excellent communicator in English (native-like)
  • Self-starter and hands-on attitude

If you'd like to apply, send your CV to rekrutacja@angloville.pl attaching a clause. In the title please enter which offer you are interested in.

Content Specialist / Social Media Marketer

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, kompletujemy zespół marketingowy i poszukujemy do naszego teamu, osoby na stanowisko Content Specialist. Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.  Chcesz wdrażać swoje pomysły w życie? Testować to co Ci przyjdzie do głowy? Odkrywać czym jest prawdziwy marketing? Czytaj dalej!
Ta praca jest dla Ciebie, jeżeli:
  • jesteś osobą kreatywną i pomysłową - nie tylko na papierze ;)
  • interesujesz się wiedzą z obszaru biznesu (marketingu, e-commerce, nowych mediów),
  • potrafisz przygotować samodzielnie content (posty, artykuły, copies do reklam, treść do newslettera)
  • potrafisz pisać teksty, które sprzedają
  • masz "lekkie pióro" - pisanie tekstów nie sprawia ci problemu
  • angażujesz się w projekty, umiesz je poprowadzić całkowicie samodzielnie
  • nie boisz się wystąpień publicznych
  • chcesz samodzielnie rozwijać nowe stanowisko w firmie i nie boisz się wyzwań
  • aspekty techniczne związane z obsługą narzędzi marketingowych nie sprawiają Ci problemu

Czym będziesz się zajmować: (praca w języku polskim i angielskim)
  • Prowadzenie social media (posty i relacje): przygotowanie contentu i oprawa graficzna za pomocą narzędzia Canva
  • Wysyłka newsletterów: przygotowanie contentu, oprawa graficzna, przygotowanie bazy mailingowej, wysyłka
  • Webinary i Live: przygotowanie scenariusza, oprawy graficznej za pomocą OBS Studio. 
  • Pisanie artykułów na bloga zgodnie z zasadami SEO 
  • Update strony internetowej opartej na Wordpressie: wymiana zdjęć, terminów etc. 
  • Social selling za pomocą Brand24
  • Projekty sezonowe np. Przygotowanie katalogu produktowego
  • Wywiady z polskimi uczestnikami i native speakerami
  • Opieka nad opiniami w Google i Facebook 
  • przygotowywanie wszelkiego rodzaju treści pod promocję kursów Angloville

Czego od Ciebie oczekujemy:
  • doświadczenia pracy z contentem
  • wiedzy z obszaru content marketingu / digital marketingu
  • znajomości języka angielskiego na poziomie C1
  • umiejętności tworzenia grafik reklamowych np. w Canvie

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie: Wraz ze swoim CV podeślij nam swoje portfolio, czyli:
  • prowadzisz kanał na YouTube? Prześlij nam link do niego
  • prowadzisz bloga? Pokaż go nam
  • prowadzisz swoje social media lub innych firm? Pochwal się
  • piszesz artykuły? Załącz jeden z nich
na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę 

Jeśli uważasz, że to wyzwanie jest dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę.

W tytule wpisz która oferta Cię interesuje. 

Newsletter