Kariera

8000+ Klientów rocznie
Firma w grupie podmiotów o obrocie rocznym 40 mln pln
Międzynarodowy Zespół z 10+ krajów
Oddziały w 7 państwach

Korzyści z pracy w Angloville

wynagrodzenie podstawowe + bonusy prowizyjne
umowa o pracę lub B2B
praca w młodym i kreatywnym zespole
comiesięczne spotkania integracyjne
możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
nieszablonowe podejście do pracy - Twój głos zawsze ma znaczenie!
zniżki na usługi językowej platformy online

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy, Angloville chcąc wspierać kielecki rynek pracy szuka WYJĄTKOWYCH osób na stanowiska:

Copywriter / Specjalista ds. chwytliwych treści

Copywriter potrzebny od zaraz!☝️
👀  Szukamy utalentowanej osoby, która dzięki unikatowej i chwytliwej treści ✍️ pomoże nam dotrzeć do szerszej grupy odbiorców: osób dorosłych potrzebujących rozwoju językowego oraz rodziców i ambitnej młodzieży dążących do poprawy zdolności językowych.
GŁÓWNE ZADANIA
  • Samodzielne tworzenie treści na social media, do newsletterów i na stronę internetową 
  • Pisanie i redagowanie materiałów o obozach i szkoleniach Angloville (tematyka: anglojęzyczni native speakerzy, kultura krajów anglosaskich, nauka przez immersję, wywiady z uczestnikami obozów)
  • Organizacja webinarów lub wydarzeń Facebook Live o tematyce związanej z działalnością firmy
  • Samodzielne poszukiwanie dodatkowych inspiracji pomagających w realizacji unikatowych i niepowtarzalnych treści 

IDEALNY KANDYDAT
  • Mile widziane – wykształcenie o profilu humanistycznym (filologia, dziennikarstwo) lub doświadczenie w pracy w redakcji prasowej lub internetowej;
  • Lekkie pióro, kreatywność w pisaniu i redagowaniu tekstów;
  • Wiedza praktyczna i swobodne poruszanie się w social media;
  • Podstawowa znajomość trendów w marketingu internetowym;
  • Pozytywne nastawienie i samodzielne szukanie inspiracji;
  • Mile widziane – zmysł graficzny, znajomość Canvy
  • Mile widziane – płynna znajomość języka angielskiego 
  • Mile widziane – prowadzenie własnego bloga / portalu na social media

OFERUJEMY
  • Pełną samodzielność na zajmowanym stanowisku;
  • Praca w polsko- i anglojęzycznym środowisku;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju;
  • Możliwość wyjazdów na obozy Angloville w roli Koordynatora obozu (otoczenie native speakerów cały czas, poprawa zdolności komunikacyjnych w j. angielskim)
  • Miłą atmosferę pracy w przyjaznym zespole z Edytą, Dorotą i Damianem🙌 oraz całą resztą pokładu Angloville 
  • I oczywiście – atrakcyjne wynagrodzenie😉

Jeśli masz swoje portfolio, prowadzisz bloga, profil na Instagramie / Facebooku lub masz własny kanał na YouTube – wyślij koniecznie link! 📩  Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, prześlij nam swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Specjalista ds. turystyki / Koordynator programów językowych

Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.
Czym będziesz się zajmować: (praca w języku polskim i angielskim)
  • Współpraca z kontrahentami (hotele)
  • Rekrutacja, trening oraz nadzór nad kadrą wyjazdową  (koordynatorzy: wychowawcy, kierownicy)
  • Przygotowywanie materiałów na programy
Zadania w związku z koordynacją:
  • Koordynacja programów językowych dla dorosłych odbywających się w ciągu roku (min. 12 w roku)

Czego od Ciebie oczekujemy:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – najlepiej minimum 2 lata
  • Umiejętności odnalezienia się w sytuacjach wymagających natychmiastowego działania
  • Wzorowe zdolności organizacyjne oraz samodzielność w działaniach
  • Odporność na stres
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Dyspozycyjności i możliwości wyjazdów w delegacje
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 w mowie i piśmie
  • Wyższe wykształcenie o profilu: Anglistyka

Korzyści pracy w Angloville:
  • umowa o pracę,
  • Szybki rozwój, dużo praktyki i pomoc kompetentnego zespołu.
  • praca w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole,
  • nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
  • możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu,
  • zniżki na usługi językowej platformy online oraz na programy Angloville

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, prześlij nam swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Koordynator Programów Angloville / Wychowawca wypoczynku

Firma Angloville, organizator wyjazdów językowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych, poszukuje osób na stanowisko: Koordynator programów językowych, podczas zimowych wyjazdów. Jeśli jesteś odpowiedzialny, charyzmatyczny i lubisz pracować z ludźmi to jest to opcja właśnie dla Ciebie. W zamian otrzymasz nie tylko wynagrodzenie finansowe ale również świetną atmosferę pracy i wyjątkowe doświadczenie zawodowe. 
Zadania:
  • Koordynacja zimowych wyjazdów językowych dla dzieci i młodzieży
  • Aktywny udział w organizacji programu i jego aktywności (gry/sesje wspólne/ wsparcie pozostałych koordynatorów)
  • Czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników
  • Dbanie o pozytywną atmosferę na programie

Wymagania:
  • Dyspozycyjności podczas tegorocznego sezonu zimowego (16.01 - 26.02);
  • Uczestnictwa w szkoleniu przed sezonem;
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B1;
  • Umiejętności i zaangażowania w pracy z dziećmi i młodzieżą;
  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów, pozytywnej energii, dobrego nastawienia i inicjatywy;
  • Wysokiej kultury osobistej;
  • Spełnienia wymogów formalnych:
    • ukończenia kursu wychowawcy;
    • ukończenia min. szkoły średniej;
    • zaświadczenia o niekaralności
    • zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy jako wychowawca  

Mile widziani:
  • Studenci filologii angielskiej, pedagogiki, wychowania wczesnoszkolnego z angielskim
  • Czynni nauczyciele języka angielskiego

Oferujemy:
  • Transport, ubezpieczenie, zakwaterowanie i pełne wyżywienie w hotelu o standardzie trzech gwiazdek w czasie programu;
  • Zwrot kosztów poniesionych w związku z dotarciem na zbiórkę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (130-170zł brutto/dzień w ramach umowy zlecenia) + wypłaty w cyklu po każdym programie;
  • Gwarancję pracy na minimum 3 programach oraz możliwość rozwinięcia dalszej współpracy w kolejnych sezonach zimowych i letnich;
  • Szkolenie przed sezonem;
  • Możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych wśród native speakerów z całego świata;
  • Sposobność nawiązania międzynarodowych przyjaźni;
  • Pisemne referencje po sezonie;

Wychowawca – Instruktor narciarstwa

Wymagania: 
  • Posiadanie aktualnych uprawnień instruktora narciarstwa
  • Umiejętność doboru ćwiczeń dla poszczególnych grup zaawansowania
  • Umiejętność i chęć pracy w zespole
  • Komunikatywność i zaangażowanie
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi
  • Dyspozycyjność w sezonie zimowym 2022, okres ferii (16.01 - 26.02)
Oferujemy:
  • Pracę w młodym i międzynarodowym środowisku
  • Możliwość pracy przez cały okres ferii (16.01 - 26.02)
  • Wynagrodzenie (1800zł brutto/6 dni)
  • Umowę zlecenie
  • Ubezpieczenie oraz skipass
Poszukujemy osoby, która mogłaby połączyć pełnienie funkcji wychowawcy z instruktorem snowboardu. Na stoku łącznie 14h (w ciągu 7 dni).
Oczekujemy:
  • pozytywne podejście do pracy
  • kwalifikacje do pełnienia funkcji wychowawcy (kurs + zaświadczenie o niekaralności)
  • kwalifikacje do pełnienia funkcji instruktora snowboardu
  • mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi

Oferujemy:
  • pracę w młodym i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • stawkę 2500 zł za zlecenie
  • umowę zlecenie
CV prosimy kierować na nasz adres mailowy: watra.wroclaw@gmail.com

Project Manager w Angloville

Angloville – to jedna z najbardziej innowacyjnych firm edukacyjnych w Europie z kieleckimi korzeniami. Firma obecna na 5 rynkach europejskich, stale współpracująca z największymi globalnymi markami w obszarze szkoleń językowych kluczowych pracowników. Na każdym z obecnych rynków, Angloville tworzy „wioski językowe”, do których zaprasza native speakerów języka angielskiego z całego świata, pod okiem, których klienci Angloville przełamują bariery w mówieniu po angielsku. Co roku odwiedza nas ponad 8 000 uczestników, a dzięki naszym narzędziom on-line umożliwiamy klientom z całego świata ciągłe pogłębianie swoich kompetencji językowych.
Poszukujemy entuzjastycznej, niesamowicie AMBITNEJ, chcącej się rozwijać osoby, która dołączy do międzynarodowego, globalnie myślącego zespołu Angloville.
Zakres obowiązków na stanowisku:
  •  Tworzenie, zarządzanie i rozwój własnego projektu w obrębie HR i rekrutacji
  •  Sprzedaż rozwiązań HR dla klientów B2B w Polsce (docelowo również za granicą)
  •  Aktywne pozyskiwanie klientów B2B
  •  Kompleksową obsługę klientów w zakresie oferowanych usług
  •  Realizację indywidualnych planów sprzedaży
  •  Budowanie długotrwałych relacji z klientami i partnerami

Wymagania:
  • Umiejętność tworzenia i zarządzania projektami
  •  Wzorowe zdolności organizacyjne
  •  Umiejętności sprzedażowe
  •  Duża zdolność adaptacji do nowych warunków
  •  Chęć wzięcia odpowiedzialności
  •  Gotowość na duże wyzwania
  •  Gotowość do podróży (jeśli będzie to wymagane)
  •  Płynny angielski
  •  Wykształcenie wyższe lub wyższe niepełne

Dodatkowe atuty:
  • Doświadczenie w turystyce lub HR / rekrutacji
  • Doświadczenia w nawiązywaniu i budowaniu relacji z klientem

W zamian oferujemy:
    • Pracę w działającej międzynarodowo, polskiej firmie, jednej z najszybciej rozwijających się firm edukacyjnych w Europie.
    •  Pracę w międzynarodowym środowisku
    •  Możliwości międzynarodowego rozwoju
    •  Możliwość darmowej poprawy języka angielskiego w środowisku native speakerów.
    •  Pracę w innowacyjnej organizacji nastawionej na rozwój i partnerstwo w biznesie.
    •  Zniżki na usługi platformy językowej 
    •  Atrakcyjne warunki zatrudnienia + Umowa o Pracę
    • Praca na pełny etat / część etatu w biurze przy ul. Leonarda w Kielcach.

  Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na rekrutacja@angloville.com i umotywuj dlaczego chciał(a)byś dołączyć do zespołu Angloville i jakie doświadczenie jesteś w stanie do niego wnieść.

Customers service / Specjalista ds. sprzedaży kursów językowych

Angloville:
  • to jeden z najszybciej rosnących startupów edukacyjnych w Europie.
  • Od 2011 roku zmieniamy to, jak świat podróżuje i uczy się języków obcych.
  • Początkowo Angloville funkcjonował w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, dziś funkcjonuje na 10 rynkach europejskich, 
  • posiadamy biura w wielu europejskich miastach i znakomity międzynarodowy zespół, 
  • obsługujemy ponad 8000 uczestników każdego roku w kilku krajach m.in.: Polsce, Czechach, na Węgrzech, Rumunii, Francji czy Włoszech 
  • należymy do grupy spółek, które generują obroty na poziomie 40 milionów złotych rocznie
  • mówili o nas m.in.: The Lonely Planet, Forbes, Money.pl, Puls Biznesu, TVP, Gazeta Wyborcza.

Jeżeli:
  • Czerpiesz satysfakcję ze sprzedaży i właśnie z nią wiążesz swoją przyszłość
  • Jesteś osobą zaangażowaną oraz zmotywowaną na osiąganie celów
  • Twoje wyniki dodają Ci siły i motywacji do dalszego działania
  • Jesteś otwarty w kontaktach interpersonalnych oraz masz umiejętność budowania wielopłaszczyznowych relacji z klientem
  • Jesteś otwarty na nowe wyzwania i z determinacją dążysz do celu
  • Potrafisz efektywnie realizować powierzone Ci projekty
  • Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku
  • Szukasz stabilnej pracy
  • Chcesz pracować w przyjaznym środowisku wśród młodych ludzi
    To Angloville jest miejscem dla Ciebie!
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy, Angloville chcąc wspierać kielecki rynek pracy szuka WYJĄTKOWYCH osób do teamu sprzedażowego 
Czym będziesz się zajmować:
  • Będziesz odpowiedzialny za telefoniczne przeprowadzanie procesów sprzedażowych, 
  • tworzenie i przedstawianie ofert 
  • kontakt oraz budowanie relacji z klientami
  • udział w negocjacjach cenowych
  • obsługa narzędzi sprzedażowych

Czego od Ciebie oczekujemy:
  • Świetne zdolności komunikacyjne
  • Otwartość na nowe wyzwanie
  • Samozaparcie w realizowaniu oraz osiąganiu celów
  • Wiedza dotycząca procesów sprzedażowych
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym

Korzyści pracy w Angloville:
  • Wynagrodzenie podstawowe + bonusy prowizyjne
  • Umowa o pracę
  • Pracę w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole,
  • Comiesięczne spotkania integracyjne
  • Nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
  • Możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
  • Zniżki na usługi platformy językowej 

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Specjalista ds. posprzedażowej obsługi klienta

Angloville:
  • to jeden z najszybciej rosnących startupów edukacyjnych w Europie.
  • Od 2011 roku zmieniamy to, jak uczy się języków obcych.
  • Nasza innowacyjna metodologia, pozwoliła nam dotrzeć do 8 rynków europejskich i ponad 8000 ludzi z kilkunastu krajów rocznie.  
  • Należymy do grupy spółek, które generują obroty na poziomie 40 milionów złotych rocznie.
  • Współpracujemy z wieloma firmami Fortune 500.  
  • nJesteśmy młodą, dynamiczną, nastawioną na innowacje organizacją, tworzoną przez pasjonatów startupów, edukacji i międzynarodowych podróży.
  • Mówili o nas m.in.: The Lonely Planet, Forbes, Money.pl, Puls Biznesu, TVP, Gazeta Wyborcza.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy do naszego teamu, osoby na stanowisko:

Specjalista ds. posprzedażowej obsługi klienta

Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.

Zakres Twoich obowiązków:
  • Posprzedażowa obsługa klienta
  • Administrowanie bazy klientów, kontaktów i działań pro-sprzedażowych(CRM)
  • Proaktywna praca z bazą Klientów i budowanie długotrwałych relacji (telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami)
  • Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • Współpraca z działem sprzedaży oraz działem księgowości w celu zapewnienia klientom kompleksowej obsługi
  • Umiejętna organizacja pracy, rzetelność, dokładność, skuteczne znajdowanie rozwiązań

  • Nasze oczekiwania:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata - warunek konieczny
    • Bardzo dobra znajomość programu Excel 
    • Umiejętność pracy w systemie CRM
    • Dyspozycyjność w godzinach 9:00- 17:00
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

    Co oferujemy:
    • Stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę,
    • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Praca w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole,
    • Niepowtarzalną atmosferę: bezpośredni kontakt, pozytywne podejście, wzajemny szacunek
    • Nowoczesne biuro w centrum Kielc
    • Możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu,
    • Zniżki na usługi językowej platformy online oraz na programy Angloville

Jeśli uważasz, że to wyzwanie jest dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę.

W tytule wpisz która oferta Cię interesuje. 

Newsletter