Kursy języka angielskiego » Artykuły » Business English – czy angielski przydaje się w biznesie?
Pracowników i właścicieli międzynarodowych korporacji nie trzeba
przekonywać o tym, jak ważna jest znajomość języka angielskiego w biznesie.
Jeżeli jednak pracujesz w niewielkiej firmie, która od niedawna działa na
rynku polskim i zastanawiasz się, czy warto wdrożyć lekcje z business
english dla swoich pracowników, odpowiadamy: TAK!
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym to już żaden atut.
Jeżeli chcesz się wyróżnić, udowodnij, że angielski dla firm nie jest dla Ciebie tajemnicą.
Z perspektywy właściciela firmy istotnym jest, aby pracownicy byli na
podobnym poziomie znajomości biznesowego języka angielskiego. Zwłaszcza,
gdy w grę wchodzą kontakty z zagranicznymi klientami. Jedynym skutecznym
sposobem na to, by pracownicy biegle posługiwali się biznesowym angielskim
są regularne szkolenia językowe dla firm. Dzięki temu Twoja firma będzie mogła pochwalić się profesjonalną obsługą
międzynarodowych klientów, a przede wszystkim pozyskać nowych z całego
świata.We współczesnych biurach spotykają się pracownicy z całego świata. Żeby
efektywnie współpracowali między sobą, a także z klientami, muszą
porozumiewać się tym samym językiem – angielskim. Przy tworzeniu zgranego
zespołu pomogą szkolenia z zakresu business english. Twoi pracownicy będą
mogli wymieniać się doświadczeniami i wspólnie rozwiązywać problemy – po
angielsku!
Istotną częścią pracy w międzynarodowej firmie jest przygotowywanie
wystąpień i prowadzenie negocjacji, wewnątrz zespołu oraz dla potencjalnych
klientów. Niektórzy pracownicy mają z tym problemy nawet w języku polskim.
Jedynym sposobem na to, aby zwiększyć ich pewność siebie podczas wystąpień
publicznych w obcym języku jest praktyka. Organizowane przez nas szkolenia językowe dla firm bogate są w ćwiczenia praktyczne, dzięki którym każdy uczestnik szybciej
przyswaja wiedzę przez doświadczenie.