Regulamin Uczestnictwa

§1

[Postanowienia ogólne]

Niniejszy Regulamin określa zasady organizacji Kursów doskonalenia języka angielskiego, warunki i zasady świadczenia usług przez Angloville Sp. z O.O. Spółka Komandytowa, ul. Leonarda 1/8, 25-311 Kielce, numer podmiotu w KRS: 0000548006, REGON: 361005213,  NIP: 6572917122 ; jak również zasady organizacji Imprezy Turystycznej, świadczonej przez Angloville Sp. z o.o., ul. Św. Leonarda 1/8, 25-311 Kielce, numer podmiotu w KRS: 0000541765, REGON: 360712701, NIP: 6572916430. Organizator Imprezy Turystycznej jest wpisany do Rejestrów Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych pod numerem 119/15 przez Marszałka Województwa Świętokrzyskiego oraz posiada Gwarancję Ubezpieczeniową dla Touroperatorów wykupioną w TU Europa - polisa nr GT 268/2016 ważna do 14.09.2017.

Każda osoba korzystająca z Kursu oraz Imprezy Turystycznej ma obowiązek zapoznać się z niniejszym regulaminem i go zaakceptować przed zawarciem Umowy, a nieznajomość regulaminu  pomimo jego doręczenia i zaakceptowania nie zwalnia Uczestnika Kursu oraz Imprezy Turystycznej z zawartych w nim zasad. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.angloville.pl .

§2

[Definicje]

  1. „Angloville Sp. z o. o. Sp. K.”  – Angloville Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa,  ul. Leonarda 1/8, 25-311 Kielce, numer podmiotu w KRS: 0000548006, REGON: 361005213, NIP: 6572917122, zwana dalej Organizatorem Kursu.
  2. „Angloville Sp. z o.o.” – Angloville Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą przy ulicy Św. Leonarda 1/8, 25-311 Kielce, NIP: 6572916430, organizator turystyki wpisany do rejestru organizatorów turystyki prowadzonego przez Marszałka Województwa Świętokrzyskiego pod numerem 119/15, będący organizatorem noclegów, wyżywienia i transportu dla Klientów Angloville Sp. z o.o. SP.K. na czas trwania Kursu, zwana dalej również Organizatorem Imprezy Turystycznej.
  3. „Organizatorzy”- Angloville Sp. z o. o. Sp. K. oraz Angloville Sp. z o.o. wspólnie.
  4. „Kurs” – usługi nauczania języka angielskiego oferowane przez Angloville Sp. z o. o. Sp. K.
  5. „Impreza Turystyczna”- usługi oferowane przez Angloville Sp. z o.o. obejmujące zorganizowanie  noclegów, wyżywienia i transportu dla Klientów lub Uczestników Angloville Sp. z o.o. SP.K. na czas trwania Kursu
  6. „Klient” - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej posiadająca konto poczty elektronicznej oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zawierająca z Organizatorami odpowiednio umowę na świadczenie usług szkoleniowych w ramach Kursu oraz umowę o Imprezę Turystyczną.
  7. „Konsument”- Klient, będący osobą fizyczną, zawierający z  Organizatorami odpowiednio umowę na świadczenie usług szkoleniowych w ramach Kursu oraz umowę o Imprezę Turystyczną w celach niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. „Uczestnik”- osoba uczestnicząca w programie Kursu oraz biorąca udział w Imprezie Turystycznej, spełniająca właściwe kryteria wieku dla wybranego Kursu: 12-19 lat dla Kursów młodzieżowych, oraz więcej niż 19 lat dla Kursów dla osób dorosłych.
  9. „Strony” – Klient, Angloville Sp. z o. o. Sp. K. i Angloville Sp. z o.o. łącznie.
  10. „Serwis” - serwis internetowy prowadzony przez Angloville Sp. z o. o. Sp. K. i Angloville Sp. z o.o. pod adresem www.angloville.pl zajmujący się organizacją programów doskonalenia języka angielskiego wraz z Imprezą Turystyczną.
  11. „Ubezpieczyciel” – Towarzystwo Ubezpieczeń Europa Spółka Akcyjna (TU Europa), z siedzibą przy ul. Gwiaździstej 62, 53-413 Wrocław, NIP 895-10-07-276.
  12. „Regulamin” – oznacza niniejszy regulamin.

§3

[Usługi]

  1. Angloville Sp. z o. o. Sp. K. i Angloville Sp. z o.o.  prowadzą Serwis, za pomocą którego oferują organizację kursu języka angielskiego połączonego z Imprezą turystyczną  zgodnie z planem programu dostępnym na stronie: www.angloville.pl.
  2. Angloville Sp. z o. o. Sp. K. i Angloville Sp. z o.o. udzielą Klientowi wszystkich niezbędnych wyjaśnień dotyczących Kursu, w szczególności publikując szczegółowe informacje na stronie: www.angloville.pl.

§4

[Zgłoszenia]

  1. Warunkiem skorzystania przez Klienta lub Uczestnika z Kursu oraz Imprezy Turystycznej jest prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego online dostępnego na stronie: www.angloville.pl oraz zaakceptowanie Regulaminu. Za osoby niepełnoletnie wszelkie czynności podejmują opiekunowie prawni takiej osoby, a w szczególności czynności w zakresie rezerwacji lub zakupu Kursu oraz Imprezy Turystycznej oraz podpisania umowy.
  2. Klient przesyłając do Organizatorów formularz zgłoszeniowy zobowiązany jest do jednoczesnego dokonania akceptacji Regulaminu.
  3. Rezerwacja Kursu wraz z Imprezą Turystyczną zostanie potwierdzona przez Organizatorów pisemnie lub drogą elektroniczną nie później niż w ciągu 7 (siedmiu) dni od daty otrzymania przez Organizatorów poprawnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego od Klienta.
  4. Z chwilą potwierdzenia rezerwacji, dochodzi równocześnie do zawarcia umowy na świadczenie usług szkoleniowych w ramach Kursu oraz umowy o Imprezę Turystyczną  na warunkach określonych w rezerwacji, oraz w niniejszym regulaminie.
  5. W przypadku rezerwacji wszystkich miejsc na dany Kurs Organizatorzy przyjmują dalsze rezerwacje zainteresowanych uczestników na listę rezerwową, informując o tym Klienta. Udział w Kursie osób z listy rezerwowej może nastąpić tylko w przypadku zwolnienia się miejsc na liście zasadniczej.
  6. Klient może przenieść na osobę spełniającą warunki udziału  w Kursie (tj. wiek) oraz Imprezie Turystycznej wszystkie przysługujące mu prawa i uprawnienia z tytułu umowy o Imprezę Turystyczną oraz  umowy na świadczenie usług szkoleniowych w ramach Kursu, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tych umów obowiązki, co potwierdzi poprzez wypełnienie osobnego formularza rejestracyjnego i akceptację Regulaminu na www.angloville.pl . Przeniesienie uprawnień i przejęcie obowiązków jest skuteczne wobec Organizatorów, jeśli Klient zawiadomi ich o tym w terminie do 7 dni przed datą wyjazdu. Za nieuiszczoną część ceny Kursu oraz Imprezy Turystycznej oraz koszty poniesione przez Organizatorów w wyniku zmiany uczestnika Kursu oraz Imprezy Turystycznej Klient i osoba przejmująca jego uprawnienia odpowiadają solidarnie.
  7. Uczestnictwo niepełnoletniego Uczestnika w Imprezie Turystycznej wymaga wyrażenia pisemnej zgody jego opiekunów prawnych na karcie kwalifikacyjnej organizatora Imprezy Turystycznej. Wszyscy uczestnicy są zobowiązani wypełnić kartę kwalifikacyjną organizatora Imprezy Turystycznej i dostarczyć ją na miejsce zbiórki. Brak takich dokumentów lub ich nieterminowe zgłoszenie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy z przyczyn leżących po stronie Klienta.

§5

[Opłaty]

  1. Organizatorzy dopuszczają następujące formy zapłaty za udział w Kursie oraz Imprezie Turystycznej: przelew na rachunek bankowy Organizatorów.
  2. Łączna kwota pobierana przez Organizatorów przedstawiona jest we właściwej dla każdego kursu zakładce „Cennik” na www.angloville.pl, oraz Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu, a także potwierdzana w korespondencji mailowej potwierdzającej rezerwację.
  3. Opłata będąca wynagrodzeniem Angloville Sp. z o. o. Sp. K. pobierana z tytułu organizacji Kursu na rzecz Klienta, przedstawiona jest w Załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu w kolumnie „Opłata na rzecz Organizacji Kursu”, wyrażona w złotych brutto.
  4. Opłata będąca wynagrodzeniem Organizatora turystyki Angloville Sp. z o.o., pobierana z tytułu Imprezy turystycznej w trakcie trwania Kursu na rzecz Klienta przedstawiona jest w Załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu w kolumnie „Opłata na rzecz Organizacji Imprezy Turystycznej”, wyrażona w złotych brutto.
  5. Organizatorzy oświadczają, że świadczą swoje usługi wyłącznie w modelu pakietowym, co oznacza usługi szkoleniowe w ramach Kursu są świadczone wyłącznie w trakcie trwania Imprezy Turystycznej. Z tego powodu wykupienie Kursu Angloville Sp. z o. o. Sp. K. oznacza także konieczność wykupienia Imprezy Turystycznej, o której mowa w ust. 4 w trakcie trwania Kursu.
  6. Klient zobowiązuje się wnieść opłatę za Kurs do organizatora Kursu Angloville Sp. z o.o. Sp. k., w wysokości określonej w ust. 3,  w przeciągu 7 dni od momentu otrzymania, drogą elektroniczną lub pisemną, potwierdzenia rezerwacji, od Organizatora Kursu.
  7. Opłata za Kurs, o której mowa w ust. 3., będzie płatna przelewem na rachunek bankowy Angloville  Sp. z o. o. Sp. K. prowadzony przez Bank Pekao SA o numerze: 96 1240 1372 1111 0010 6225 3315. W przypadku płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, płatności realizowane są za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 - PayPro SA, 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068
  8. Po wykonaniu usługi, na życzenie Klienta  - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, wyrażone w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym wykonano usługę lub wniesiono opłatę (art.  art. 106 b ust. 3 ustawy o VAT),  może zostać wystawiona faktura za Kurs w formie elektronicznej i przesłana na adres email Klienta. Faktura zostanie wysłana w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania o jej wystawienie przy zachowaniu opisanych wyżej warunków.
  9. Dla klientów nie będących Konsumentami, faktury za Kurs zostaną wystawione w formie elektronicznej po wykonaniu usługi i przesłane na adres email Klienta w terminie 14 dni od daty zakończenia kursu, na co Klient wyraża zgodę.
  10. Klient zobowiązuje się wnieść opłatę za Imprezę Turystyczną do organizatora turystyki Angloville Sp. z o.o., w wysokości określonej w ust. 4, wedle rezerwacji, której dokonał, najpóźniej na 4 tygodnie przed rozpoczęciem Kursu i Imprezy Turystycznej.
  11. Opłata za Imprezę Turystyczną, o której mowa w ust. 4., będzie płatna przelewem  na rachunek bankowy Organizatora Imprezy Turystycznej Angloville Sp. z o. o. o numerze rachunku: 68 1240 1372 1111 0010 6172 5169. W przypadku płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, płatności realizowane są za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 - PayPro SA, 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068
  1. Organizatorzy, potwierdzają otrzymanie pieniędzy za Imprezę Turystyczną fakturą zaliczkową VAT Marża.
  2. Faktura zaliczkowa za Imprezę Turystyczną zostanie przesłana w formie elektronicznej na adres email Klienta w terminie 14 dni od jej wystawienia, na co klient wyraża zgodę.
  3. Faktura zaliczkowa potwierdzająca wniesienie pełnej opłaty za Imprezę Turystyczną jest jednocześnie fakturą końcową (art. 106 b ust. 3 ustawy o VAT).
  4. Rezygnacja Klienta lub Uczestnika z wszystkich lub niektórych świadczeń objętych Kursem oraz Imprezą Turystyczną przez Klienta pomimo tego, iż każdy z Organizatorów był gotów do wykonania tych świadczeń zgodnie z  łączącą go z Klientem umową,  nie uprawniają  do zwrotu zapłaconej należności.
  5.  Klient zobowiązany jest do podania w tytule przelewu na rzecz Kursu oraz Imprezy Turystycznej, następujących danych: imię, nazwisko, data i miejsce Kursu.
  6. Za datę zapłaty przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego.
  7. Uczestnictwo w Kursie oraz towarzyszącej mu Imprezie Turystycznej możliwe jest dopiero po wpłaceniu całej kwoty wskazanej w ust. 2.

§6

[Rezygnacja z Kursu oraz Imprezy Turystycznej. Odstąpienie od Umowy]

  1. Angloville Sp. z o. o. Sp. K. przysługuje prawo do odwołania Kursu bez podania przyczyny. W razie odwołania Kursu Angloville Sp. z o. o. Sp. K. zobowiązuje się zwrócić Klientowi na rachunek bankowy klienta otrzymaną wpłatę za Kurs, a Angloville Sp. z o.o. otrzymaną wpłatę za Imprezę Turystyczną. Przepis tego punktu nie dotyczy Konsumentów.
  2. W przypadku rezygnacji z Kursu i/lub Imprezy Turystycznej po ich rozpoczęciu, nieprzystąpieniu Uczestnika do Kursu lub nieobecności Uczestnika na szkoleniu z winy Uczestnika wniesiona przez niego opłata nie podlega zwrotowi. Niniejszego zapisu nie stosuje się w stosunku do Klientów będących konsumentami.
  3. Organizatorzy umożliwiają zawarcie przez Klienta umowy ubezpieczeniowej od tzw. Kosztów Rezygnacji z udziału w Kursie i Imprezie Turystycznej.
  4. Klient ma możliwość wykupienia opcjonalnego Ubezpieczenia od Kosztów Rezygnacji Uczestnika zapewnianego przez TU Europa S.A. (wariant Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji 100%). Ubezpieczenie to pozwala odzyskać 100% kosztów rezygnacji, jeżeli rezygnacja wynika z przyczyn losowych niezależnych od Uczestnika. Pełne warunki Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji 100% w TU Europa S.A. są dostępne pod adresem: http://tueuropa.pl/uploads/files/OWU/partnerzy/OWU_Koszty_Rezygnacji.pdf
  5. W przypadku rezygnacji Klientów z Kursu, następującej z przyczyn nie leżących po stronie Organizatorów (np. odwołanie kursu), Organizator może od Klienta zażądać wynagrodzenia i zwrotu kosztów za poczynione przygotowania zmierzające do prawidłowego wykonania łączącej go z Klientami. Dla Klientów, nie będących Konsumentami, zarejestrowanymi bezpośrednio przez formularz zgłoszeniowy, Organizatorzy zwracają wpłaconą kwotę po potrąceniu wyliczonych kosztów rezygnacji, w wysokości uzależnionej od daty rezygnacji i wynoszącą odpowiednio:

5.1 dla Angloville Sp. z o.o. Sp. K. – organizatora Kursu:

  • pomiędzy 59 a 30 dniem przed rozpoczęciem Kursu, Angloville Sp. z o.o. Sp. K. zwraca uiszczoną opłatę, pomniejszoną o zwrot poniesionych kosztów oraz o wynagrodzenie odpowiadające dotychczasowym czynnościom Angloville Sp. z o. o. Sp. K. w wysokości 50% opłaty za właściwy dla rezerwacji Kurs ,
  • do 60 dni przed rozpoczęciem Kursu Angloville Sp. z o. o. Sp. K. zwraca 100 % uiszczonej opłaty,
  • pomiędzy 29 a 14 dniem przed rozpoczęciem Kursu, Angloville Sp. z o. o. Sp. K. zwraca uiszczoną opłatę, pomniejszoną o zwrot poniesionych kosztów oraz o wynagrodzenie odpowiadające dotychczasowym czynnościom Angloville Sp. z o. o. Sp. K. w wysokości w wysokości 70% opłaty za właściwy dla rezerwacji Kurs
  • pomiędzy 13 a 1 dniem przed rozpoczęciem Kursu, Angloville Sp. z o. o. Sp. K. zwraca uiszczoną opłatę, pomniejszoną o zwrot poniesionych kosztów oraz o wynagrodzenie odpowiadające dotychczasowym czynnościom Angloville Sp. z o. o. w wysokości w wysokości 90% opłaty za właściwy dla rezerwacji Kursu

5.2 dla Angloville Sp. z o.o. organizatora Imprezy Turystycznej:

  • do 60 dni przed rozpoczęciem szkolenia Angloville Sp. z o. o. zwraca 100% uiszczonej opłaty,
  • pomiędzy 59 a 30 dniem przed rozpoczęciem szkolenia, Angloville Sp. z o. o. zwraca uiszczoną opłatę, pomniejszoną o zwrot poniesionych kosztów oraz o wynagrodzenie odpowiadające dotychczasowym czynnościom Angloville  Sp. z o. o.  w wysokości 50% opłaty za właściwą dla rezerwacji Imprezę Turystyczną
  • pomiędzy 29 a 14 dniem przed rozpoczęciem szkolenia, Angloville Sp. z o. o. zwraca uiszczoną opłatę, pomniejszoną o zwrot poniesionych kosztów oraz o wynagrodzenie odpowiadające dotychczasowym czynnościom Angloville Sp. z o. o.  w wysokości 70% opłaty za właściwą dla rezerwacji Imprezę Turystyczną
  • 20 a 1 dniem przed rozpoczęciem szkolenia, Angloville Sp. z o.o. zwraca uiszczoną opłatę, pomniejszoną o zwrot poniesionych kosztów oraz o wynagrodzenie odpowiadające dotychczasowym czynnościom Angloville Sp. z o. o.  w wysokości 90% opłaty za właściwą dla rezerwacji Imprezę Turystyczną. Przepis niniejszy nie dotyczy Konsumentów. W takich przypadkach zasady rezygnacji  będą regulowały przepisy kodeksu cywilnego.
  1. Brak wniesienia opłaty za Kurs oraz opłaty za Imprezę Turystyczną zgodnie z § 5 ust. 3 i 4 oznacza odstąpienie przez Klienta od umowy i rezygnację z Kursu oraz Imprezy Turystycznej.
  2. Wszystkie rezygnacje należy kierować na piśmie do biura Angloville Sp. z o. o. Sp. K. lub elektronicznie na adres  email: kontakt@angloville.pl.
  3. Konsument, który zawarł umowę o świadczenie usług szkoleniowych w ramach Kursu, poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, ma prawo odstąpić od tej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o wykonaniu tego prawa przed upływem terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym.
  4. Zgodnie z treścią art. 3 ust. 1 pkt. 8 ustawy o Prawach konsumenta, ustawa ta nie ma zastosowania do umów o imprezę turystyczną.
  5. Aby  skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt. 8, Konsument  musi poinformować Angloville Sp. z o. o. Sp. K. o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie należy przesłać listownie lub drogą elektroniczną na adresy wskazane § 13 Regulaminu.

Odstąpienie od Umowy Klient może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

  1. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w pkt. 10,  Konsument  jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia za czynności wykonane przez Angloville Sp. z o. o. Sp. K. do chwili odstąpienia, jeśli Angloville Sp. z o. o. Sp. K. na żądanie Konsumenta rozpoczął świadczenie usług przed upływem terminu wskazanego w pkt. 8).
  2. Prawo do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w pkt. 8, nie przysługuje, jeżeli Zleceniobiorca wykonał w pełni usługę przewidzianą tą umową o świadczenie usług szkoleniowych w ramach Kursu za wyraźną zgodą Konsumenta.

§7

[Reklamacje]

  1. Ewentualne reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od momentu ich zgłoszenia.
  2. Reklamacje wymagające natychmiastowej interwencji powinny być zgłaszane bez zwłoki do Angloville Sp. z o. o. Sp. K. w trakcie Kursu w formie pisemnej do przedstawiciela Angloville Sp. z o. o. Sp. K. . Pozostałe reklamacje należy przesłać w formie elektronicznej na adres kontakt@angloville.pl, co nie ogranicza prawa Konsumenta do ich złożenia w terminie późniejszym.

§8

[Prywatność i poufność]

  1. Angloville Sp. z o. o. Sp. K. oraz Angloville Sp. z o.o. w celu należytego wykonania zamawianych usług, gromadzą i przetwarzają podane przez Klientów dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i są administratorami danych.
  2. Uczestnik oświadcza, iż został poinformowany o celach pozyskania danych osobowych i wyraża dobrowolnie zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych, na zasadach określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r.  (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) przez Angloville Sp. z o. o. Sp. K. oraz Angloville Sp. z o. o.  Leonarda 1/8, 25-311 Kielce w celu niezbędnym  do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług. Kontakt: kontakt@angloville.pl.
  3. Akceptacja regulaminu stanowi wyrażenie zgody przez Klienta na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Angloville Sp. z o. o. Sp. K. oraz Angloville Sp. z o. o.   w zakresie opisanym w pkt. 2.
  4. Dane Klientów oraz treści ich wypowiedzi mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
  5. Administrator zapewnia Klientom realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia Klientom wgląd do własnych danych osobowych  i ich poprawianie oraz żądania ich usunięcia. Prywatność, ochrona przed dostępem osób nieupoważnionych oraz inne możliwości zagubienia lub zniszczenia poufnych informacji są chronione przez administratora danych poprzez zabezpieczenia techniczne  i organizacyjne.
  6. Administrator  danych informuje, iż Klient nie ma obowiązku podania swoich danych osobowych, jednakże odmowa ich podania uniemożliwia wykonanie wobec Klienta usług określonych w Regulaminie.
  7. Angloville Sp. z o. o. Sp. K. zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć i materiałów wideo,  zrobionych podczas Kursu, dla zilustrowania swoich materiałów promocyjnych. Jeżeli Klient nie wyraża zgody, aby zdjęcie Uczestnika lub materiał wideo z wizerunkiem Uczestnika pojawiło się w tych materiałach, powinien to zgłosić podczas wykonywania zdjęć lub nagrywania wideo lub pisemnie przed Kursem.

§9

[Odpowiedzialność]

  1. Angloville Sp. z o.o. Sp. K.  jest organizatorem wyłącznie Kursu. Organizatorem Imprezy Turystycznej jest wyłącznie Angloville Sp. z o.o. .
  2. Angloville Sp. z o.o. ponosi wyłączną odpowiedzialność za organizację Imprezy Turystycznej. Angloville Sp. z o.o. Sp. K.   ponosi wyłączną odpowiedzialność za organizację Kursu.
  3. Organizatorzy zobowiązują się do zrealizowania świadczeń wynikających odpowiednio z umów łączących ich z Klientami z zachowaniem należytej staranności kupieckiej i ponoszą odpowiedzialność za należyte przygotowanie Kursu oraz Imprezy Turystycznej, w zakresach opisanych w punkcie 1 i 2 niniejszego paragrafu.
  4. Organizatorzy odpowiadają za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie umów łączących ich z Klientami na zasadach określonych w kodeksie cywilnym oraz ustawie o usługach turystycznych .
  5. Opiekę podczas Kursu oraz Imprezy Turystycznej sprawuje główny koordynator i wychowawcy zatwierdzeni przez Kuratorium. W czasie przeprowadzania zajęć programowych wymagających obecności lub nadzoru osób z dodatkowymi uprawnieniami, osoby takie zostają zapewnione.

§10

[Prawa i Obowiązki Klienta – Uczestnicy Programów Młodzieżowych]

  1. Zawierając umowę Klient oświadcza, że stan zdrowia Uczestnika oraz stan zdrowia wszystkich osób również niepełnoletnich wpisanych w zgłoszeniu, w pełni umożliwia udział w Kursie oraz Imprezie Turystycznej.
  2. Klient oświadcza również, że Uczestnik posiada ważne dokumenty, bez posiadania których nie może wziąć udziału w Imprezie Turystycznej tj.:
  • paszport lub dowód osobisty,
  • wypełnioną prawidłowo kartę kwalifikacyjną Uczestnika, którą należy wysłać drogą elektroniczną na adres: kontakt@angloville.pl najdalej do 14 dni przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej . Oryginał karty kwalifikacyjnej Uczestnika należy wręczyć wychowawcom w dniu rozpoczęcia Kursu/Imprezy Turystycznej
  1. Uczestnik jest zobowiązany do przestrzegania poleceń koordynatorów, wychowawców, opiekunów, kierownika, osób wyznaczonych przez Organizatorów do prowadzenia zajęć i form rekreacji, Regulaminów obowiązujących podczas Imprezy Turystycznej,   przepisów Prawa RP oraz przepisów prawnych kraju, na terenie którego odbywa się Kurs i Impreza turystyczna, w tym przepisów dotyczących dzieci i młodzieży. W szczególności zabronione jest palenie tytoniu, posiadania i zażywanie narkotyków oraz środków narkotyzujących typu “dopalacze”, posiadanie lub spożywanie alkoholu oraz samowolne oddalanie się od grupy.
  2. Organizator Imprezy Turystycznej w miejscach organizacji poszczególnych Imprez Turystycznych umożliwia rodzicom lub prawnym opiekunom Uczestników, kontakt bezpośrednio z osobą opiekującą się dzieckiem na następujących zasadach:
  • główny koordynator Imprezy Turystycznej jest dysponentem służbowego telefonu komórkowego,
  • Organizatorzy przesyłają wiadomość mailową do rodziców lub prawnych opiekunów z numerem telefonu głównego koordynatora Imprezy Turystycznej.
  1. Klient w imieniu zgłoszonego przez siebie Uczestnika, ponosi pełną odpowiedzialność materialną wobec Organizatorów za szkody wyrządzone z winy Uczestnika, lub z  zobowiązuję się do ich naprawienia bądź pokrycia w całości.
  2. Uczestnik, który uniemożliwia lub znacząco utrudnia przeprowadzenie szkolenia, stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa innych Uczestników, pracowników i współpracowników Angloville lub innych osób obecnych w miejscu szkolenia może zostać wyproszony przez Angloville z Kursu bez możliwości otrzymania zwrotu wpłaconej kwoty lub kontynuacji Kursu w tym lub innym terminie.  W przypadku Uczestników niepełnoletnich, Klient jest odpowiedzialny za niezwłoczny i bezpieczny odbiór Uczestnika z miejsca, w którym odbywa się Kurs i Impreza Turystyczna, na własny koszt. W przypadku nie odebrania skreślonego z listy Uczestnika niepełnoletniego w trybie niezwłocznym, Organizatorzy zastrzegają sobie prawo przekazania go pod opiekę właściwych władz.
  3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do sprawdzenia stanu higieny Uczestnika przez uprawnioną do tego osobę (higienistkę, pielęgniarkę, lekarza).
  4. Uczestnik ma obowiązek zgłaszać wychowawcy/koordynatorowi lub opiece medycznej uwagi co do swojego stanu zdrowia lub urazów w czasie trwania Imprezy Turystycznej.
  5. Niedopuszczalne jest również zachowanie stwarzające zagrożenie dla innych Uczestników Imprezy Turystycznej.

§11

[Prawa i Obowiązki Klienta – Programy dla osób Dorosłych]

  1. Zawierając umowę Klient oświadcza, że stan zdrowia Uczestnika w pełni umożliwia udział w Kursie oraz Imprezie Turystycznej.
  2. Klient w imieniu zgłoszonego przez siebie Uczestnika, ponosi pełną odpowiedzialność materialną wobec Organizatorów za szkody wyrządzone z winy Uczestnika i zobowiązuję się do ich naprawienia bądź pokrycia w całości.
  3. Uczestnik ma obowiązek zgłaszać koordynatorowi z ramienia Organizatorów uwagi co do swojego stanu zdrowia lub urazów w czasie trwania Imprezy Turystycznej.
  4. Niedopuszczalne jest również zachowanie Uczestnika, stwarzające zagrożenie dla innych Uczestników Imprezy Turystycznej.
  5. Klient zgadza się, że w przypadku gdy zgłoszony przez niego Uczestnik uniemożliwia lub znacząco  utrudnia przeprowadzenie Kursu lub stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa innych Uczestników, pracowników i współpracowników Organizatorów lub innych osób obecnych w miejscu przeprowadzanego Kursu, Uczestnik może zostać wyproszony przez Organizatorów z Kursu i Imprezy Turystycznej, bez możliwości otrzymania zwrotu wpłaconej kwoty lub kontynuacji kursu w tym lub innym terminie.

§12

[Siła wyższa]

  1. Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za niewypełnienie zobowiązań wynikających z zawartej umowy, jeżeli wypełnienie takich zobowiązań zostało opóźnione, uniemożliwione lub utrudnione na skutek działania siły wyższej.
  2. Siła wyższa obejmuje działania wojenne (wojny wypowiedziane lub nie), konflikty, rozruchy, strajki, działania militarne, powstania, powodzie, embarga, oraz jakiekolwiek inne wypadki lub katastrofy naturalne leżące poza kontrolą Stron bez względu na to, czy ich charakter jest podobny lub nie do wymienionych powyżej.
  3. W przypadku, gdy działanie siły wyższej wpłynie na realizację umowy, Strona dotknięta działaniem siły wyższej zawiadomi o tym fakcie drugą Stronę na piśmie w ciągu 14 (czternastu) dni. W takim przypadku Strony przeprowadzą konsultacje i podejmą wszelkie rozsądne kroki mające na celu zminimalizowanie skutków działania siły wyższej.
  4. W przypadku, gdy działanie siły wyższej trwa nieprzerwanie przez okres 30 dni (słownie: trzydzieści dni) tak, że wykonanie zawartej umowy stanie się niemożliwe, każda ze Stron ma prawo odstąpić od umowy w terminie 7 (siedmiu) dni, powiadamiając o tym na piśmie drugą Stronę.
  5. Powyższe postanowienia nie dotyczą Konsumentów w zakresie w jakim zawarli umowę o świadczenie usług szkoleniowych w ramach Kursu. Odpowiedzialność Organizatorów za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie umowy jest regulowana wyłączenie przepisami kodeksu cywilnego oraz  ustawy o prawach konsumenta.

§13

[Prawa autorskie]

  1. Wszelkie materiały udostępniane w Serwisie dostępnym na www.angloville.pl, a w szczególności: tekst, grafika, muzyka, oprogramowanie chronione są prawem autorskim. Poprzez korzystanie z jakichkolwiek usług oferowanych przez Angloville Sp. z o. o. Sp. K. i Angloville Sp. z o. o. i/lub odwiedzanie stron Angloville Sp. z o. o. Sp. K. i Angloville Sp. z o. o., Klient nie nabywa żadnych praw autorskich do jakichkolwiek treści/materiałów, a w szczególności do oprogramowania.
  2. W przypadku, gdy Klient pragnie wykorzystać jakiekolwiek treści udostępniane na stronach Angloville Sp. z o. o. Sp. K. i Angloville Sp. z o. o., proszony jest o kontakt na adres e-mail: kontakt@angloville.pl

§14

[Zawiadomienia]

Wszelkie pisemne  zawiadomienia  w związku z wykonaniem poszczególnych umów i Regulaminu Klient zobowiązuje się przekazać Organizatorom osobiście lub za pośrednictwem listu poleconego lub na wskazany adres mailowy.

Dane korespondencyjne Organizatora Kursu :

Angloville Sp. z o. o. Spółka Komandytowa,  ul. Św. Leonarda 1/8, 25-311 Kielce

Tel: 607 729 464

E-mail: kontakt@angloville.pl

Dane korespondencyjne Organizatora Imprezy Turystycznej m.in. noclegów, wyżywienia i transportu:

Angloville Sp. z o.o. ul. Św. Leonarda 1/8 25-311 Kielce

Tel.: 607 729 464

E-mail:   kontakt@angloville.pl

§15

[Postanowienia końcowe]

  1. Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu mogą być reklamowane przez Klienta poprzez zgłoszenia na adres kontakt@angloville.pl .
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U.2014.196 z dalszymi zmianami_ oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 z dalszymi zmianami).
  3. Kwestie sporne nie objęte regulaminem, które mogą zaistnieć na tle wykonywania umowy, rozstrzyga sąd, którym będzie sąd właściwy dla siedziby Organizatorów. W stosunku do konsumentów sądem właściwym jest sąd właściwy miejscowo wedle ustawy.
  4. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 8. lutego 2017r.

Uczestnik szkolenia oraz Klient oświadczają niniejszym, iż zapoznali się z treścią niniejszego regulaminu, przyjęli do wiadomości wszelkie jego postanowienia i w momencie decyzji na uczestnictwo w Kursie oraz Imprezie Turystycznej przejmują na siebie wszystkie dotyczące ich a określone  w regulaminie zobowiązania.

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)

..........................., dn. .............

(miejscowość i data)

................................................................

(Imię i nazwisko konsumenta)

…..............................................................

…..............................................................

(adres)

Angloville Sp. z o. o. Spółka Komandytowa,  ul. Św. Leonarda 1/8

25-311 Kielce

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Ja,        niżej     podpisany/a

...................................................................................................................,

zam.…...........................................................................................................................,

legitymujący/a się dowodem osobistym/paszportem  serii …............. nr …......................................,      reprezentujący/a

…....................................................................................................., oświadczam, iż odstępuję od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa / na odległość, z dnia ............................ z Angloville Sp. z o. o. Spółka Komandytowa.

…................................................................

(czytelny podpis odstępującego )