O nas – Szkoły Językowe Angloville

Angloville czerpie dumę z tego, że jest polską marką z międzynarodowymi aspiracjami. Szkoły językowe Angloville prowadzą szkolenia na terenie Polski, Węgier, Irlandii, Anglii, Malty, Czech i Rumunii. Pierwsze programy „Angielska Wioska” odbyły się na początku 2011 roku w okolicach Warszawy. Obecnie każdego roku pomagamy przełamać bariery językowe kilku tysiącom klientów z różnych krajów, m.in.: Polski, Niemiec, Czech, Węgier, Hiszpanii, Francji, Włoch, Białorusi i Słowacji. Współpracujemy z uznanymi polskimi i międzynarodowymi firmami w zakresie szkoleń językowych, a także z szeregiem instytucji kształcących nauczycieli w USA, Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Stacjonarna szkoła językowa Angloville zlokalizowana jest w Warszawie i organizuje szkolenia języka angielskiego dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Dlaczego to robimy?

W Angloville nie uważamy się za tradycyjną szkołę językową. Jako pierwsi w Polsce stworzyliśmy kursy wyjazdowe z native speakerami w Polsce typu „Angielska Wioska”, ponieważ wierzymy, że symulacja pobytu w anglojęzycznym środowisku może pomóc Polakom przełamać bariery w języku angielskim lepiej niż tradycyjne lekcje w klasie językowej, czy typowe zajęcia z native speakerem. Wiemy, że w 6-7 dni pełnego „zanurzenia w języku” możemy sprawić, że nasi uczestnicy rozszerzą swoją strefę komfortu w kontekście komunikacji językowej i przełamią barierę w mówieniu po angielsku.

Zespół Angloville

  • Magdalena Janowska
    Koordynator Programu Angielska Wioska
    Absolwentka Filologii Angielskiej i Translatoryki, z dyplomem pedagogicznym. Posiada doświadczenie w pracy lektora oraz tłumacza. Praktykę z zakresu customer service nabyła w Irlandii. Związana z Angloville od samego początku istnienia. Prywatnie - zawodowa tancerka i instruktor tańca.
  • Marlena Maciejewska
    Koordynator Programów
    Absolwentka Filologii Angielskiej. Z zawodu nauczyciel i tłumacz. Posiada 5-letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego metodą bezpośrednią. Uczyła się w The English Studio Language School w Londynie. Prywatnie wielbicielka wycieczek rowerowych, basenu i szejków owocowych.
  • Agnieszka Borek
    Koordynator Programów
    Absolwentka kierunków: Międzynarodowe Studia Kulturowe oraz Filologii Angielskiej. W ramach międzynarodowej wymiany studenckiej uczyła się na Uniwersytecie Birmingham. W życiu prywatnym wielbicielka dobrej kuchni, Szekspira i seriali telewizyjnych.
  • Monika Wojnowska
    Koordynator Programów
    Absolwentka historii ze specjalizacją język angielski. Studiowała we Włoszech na Università degli Studi della Tuscia w Viterbo koło Rzymu. Uczestniczka projektów Erasmus i Erasmus +, m.in. w Bușteni (Rumunia). Prywatnie pasjonatka mediewistyki, miłośniczka podróży i kultur śródziemnomorskich.
  • Michał Żak
    Współzałożyciel Angloville
    Absolwent Szkoły Prawa University of Kent w Anglii. Obecnie zajmuje się rozwojem Angloville na rynki zagraniczne, zarządzaniem oraz rozwojem biznesowym firmy. Z zamiłowania podróżnik, pasjonat edukacji i innowacyjnych startupów.
  • Michał Kelles-Krauz
    Współzałożyciel Angloville
    Absolwent Inżynierii na University of Nottingham w Anglii oraz Finansów i Rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W Angloville zajmuje się rozwojem biznesowym, zarządzaniem oraz rozwojem nowych linii produktowych. Miłośnik kultury Wschodu, innowacji i promotor Polski w świecie.
  • Alex Horvath
    Partner Angloville na rynkach zagranicznych
    Absolwent programu MBA na Northwestern University w Chicago. W przeszłości przez ponad 8 lat związany z międzynarodowym consultingiem (m.in. dla MasterCard) w 10 krajach w Europie, Azji i USA. W Angloville pomaga z rozwojem biznesowym i międzynarodowym. Interesuje się waterpolo, fotografią oraz gra na wiolonczeli.
  • Joanna Moćko
    Koordynator Programów
    Absolwentka kierunku technologia chemiczna, na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Interesuje się piłką ręczną, lubi jeździć na rowerze oraz podróżować z plecakiem.
  • Damian Dziuba
    Koordynator Programów
    Student Politechniki Świętokrzyskiej na kierunku Logistyka. Do niedawna aktywny działacz organizacji studenckich takich jak Studenckie Forum Business Centre Club oraz Aiesec. Prywatnie - zainteresowany psychologią ogólną, pasjonat fotografii oraz miłośnik kultury wschodniej.

Native Speakerzy (Programy dla dorosłych) - przykładowe profile.

  • Bobbie Vadenn
    Nauczyciel historii i angielskiego, USA
    Związana przez większość życia zawodowego z sektorem edukacji w rodzinnym Texasie oraz Mississippi, Oregonie, Waszyngtonie i Montanie. Nauczycielka, bibliotekarka, dyrektor szkoły. Uczestniczka wolontariatów na Alasce i w Hiszpanii. Edukacja to jej pasja.
  • Lucy Fox
    Dyplomowany Nauczyciel Języka, Anglia
    Uczyła języka angielskiego w brytyjskiej szkole średniej oraz letnich szkołach językowych w Australii oraz Anglii. Wiąże swoją przyszłość zawodową z nauczaniem języka angielskiego. Uwielbia podróżowanie, wniosła wiele pozytywnej energii do grup Angloville.
  • Peter Hall
    Manager Służby Zdrowia NHS, Anglia
    Związany z brytyjską służbą zdrowia od 16 lat. Wcześniej przez 13 lat pracował jako doradca podatkowy. W trakcie programu - mentor dla osób zainteresowanych medycyną oraz zagadnieniami z zakresu księgowości i podatków.
  • Maxime Audet
    Nauczyciel Języków Obcych, Kanada
    Nieoficjalny „ambasador Kanady” na programie Angloville. Na co dzień uczy języka angielskiego i francuskiego w Kanadzie. Podczas programu do historii przeszły jego opowieści z podróży po Puerto Rico, Kubie, Meksyku i Ekwadorze.
  • Jody Barnes
    Studentka Sztuki Współczesnej, Australia
    Dorastała w zachodniej części Australii, od dzieciństwa zainteresowana tańcem i sztuką współczesną. Uczęszczała do specjalnej szkoły tanecznej, podróżowała wraz ze swoją grupą występując w kilku krajach.
  • Nina Gerrard
    Administrator Akademicki, Anglia
    Pracuje dla University of Central Lancashire w Anglii. Na co dzień zajmuje się sprawami związanymi m.in. z rekrutacją na Uniwersytet – w trakcie programu opowiadała z zamiłowaniem o systemie edukacyjnym w Wielkiej Brytanii.
  • Steven Bungay
    Emerytowany Policjant / Nauczyciel TEFL , Anglia
    Zajmował się zarządzaniem służbami policyjnymi ds. zwalczania przestępczości zorganizowanej w Wielkiej Brytanii, ale również na Barbadosie, Cyprze, w Australii i Kanadzie. Doradzał Ministerstwu Spraw Wewnętrznych ws. legislacyjnych. Jego opowieści na pewno zaciekawiły niejednego z nas!
  • Stephen Caldwell
    Nauczyciel / Instruktor fitness, USA
    Na co dzień pracuje w Rzymie, gdzie uczy języka angielskiego, algebry, chemii i fizyki w amerykańskiej szkole. Jego pasja to zdrowa żywność i zdrowe gotowanie, wspinaczka, kajakarstwo. Zainspirował nas swoją aktywnością i zdrowym podejściem do życia.

Native Speakerzy (Programy dla młodzieży) - przykładowe profile.

  • Joseph Pacheco
    Absolwent George Washington University, USA
    Po ukończeniu studiów na Washington University, kontynuuje naukę na University of Haifa w Izraelu. Uczestniczył w pracach wykopaliskowych w ramach działań uniwersyteckich na wydziale Archeologii. Interesuje się historią, planuje doktoryzację z zakresu Archeologii.
  • Jade Currie
    Studentka University of Edinburgh, Szkocja.
    Wykwalifikowany nauczyciel TEFL, studiuje Lingwistykę na Uniwersytecie w Edynburgu. Zainteresowana językiem i dialektami – uczestniczka projektu tworzącego słowniki dialektu szkockiego. Reprezentantka drużyny swojego uniwersytetu w piłkę nożną.
  • Kerry Campion
    Studentka Queen’s Univeristy, Belfast, Irlandia Płn.
    Irlandka studiująca Politologię w Belfascie. Pracuje w Student Guidance Centre, gdzie doradza nowym studentom na temat studiów, finansów, oraz ścieżek kariery. Interesuje się literaturą oraz tematyką związaną z prawami człowieka. Przyszłość wiąże z pracą w Brukseli dla Komisji Europejskiej.
  • Gabriella Nizam
    Studentka University of Bristol, Wielka Brytania
    Brytyjka wychowana na Cyprze. Obecnie studiuje Inżynierię Środowiska w Bristolu. Reprezentowała swój uniwersytet na konferencji Model United Nations w Katarze. Aktywnie zaangażowana w działalność charytatywną, pomagającą dzieciom niepełnosprawnym.
  • Robyn Kirwan
    Studentka, Univeristy of Sheffield, Anglia
    Na Uniwersytecie studiuje języki współczesne (francuski, hiszpański, portugalski) – stąd zna wyzwania, z jakimi musi się zmierzyć młodzież w trakcie nauki angielskiego. Na co dzień, mentorka dla młodszych studentów w specjalnym programie uniwersyteckim. Regularnie występuje w teatrze.
  • Serena Sacco
    Nauczycielka Muzyki, USA
    Wychowywała się w Illinois. Obecnie certyfikowany nauczyciel muzyki, pracuje z chórami, orkiestrami. Uwielbia zwierzęta – zaangażowana społecznie w działalności pomagające zwierzętom. Osoba niezwykle kreatywna.
[cml_media_alt id='2908']magda[/cml_media_alt]

Magdalena Janowska

Koordynator Programu

Tel: +48 533 655 147

Fax: 22 247 23 23

email: biuro@angloville.pl

 

Angloville Sp. z O.O.

Spółka Komandytowa

ul. Leonarda 1/8

25-311 Kielce

KRS: 0000548006

REGON: 361005213

NIP: 6572917122

 
Biuro w Warszawie:

Angloville

ul. Wilcza 50/52

00-679 Warszawa




Biuro w Kielcach:

Angloville

ul. Św Leonarda 1/8

25-311 Kielce




Biuro w Budapeszcie:

Angloville

Kft Templom

ter 19 2040 Budaors (Hungary)




Biuro w Bukareszcie:

Angloville

Str. Eugeniu Carada, Nr.5-7

Bloc A, Sc.1, Ap.9,

030057 București (Romania)

Formularz kontaktowy

Wyślij wiadomość
wiadomość wysłana!

Newsletter